![]() |
laatste 'écht' goede nummer
wanneer kwam het laatste nummer uit waarvan je dacht: 'dit is echt een wereldnummer' en welk nummer is dit?
|
dat heb ik niet bij bepaalde nummers wel bij cd,s
|
nonpoint - your signs
swift - nr.3 in flames - trigger elke week bijna wel.. vind veel goed |
nofx - the decline... 1995 ofzo?
|
eehm,
Nirvana - Smells Like Teen Spirit Metallica - Nothing Else Matters (en dan vooral diegene van het concert 'S&M', schit-ter-end :)) Within Temptation - Ice Queen Verder nog bepaalde liedjes van KoRn (kan helaas geen titels noemen), 't zijn wel geen echte wereldnummers maar ze komen dicht in de buurt. |
polar - ill formed, sonic youth - radical adults lick godhead style, keith caputo - neurotic, millionaire - petty thug, smashing pumpkins - teveel om op te noemen
maar 't zijn er veel meer, dit schiet me zo ff te binnen. |
laatst realiseerde ik me pas echt goed dat Morning Theft van Jeff Buckley een érg mooi nummer is.
|
The Dreamside - La Tempesta en Mirror Moon. Dat zijn echt de laatste nrs waarvan ik dacht 'damn, goeie zooi!'.
|
N.A.O.P - track 11 ( weet de titel niet )
daar ken ik geeen genoeg van krijgen . Badluck 13 riot - N.T |
flogging molly - selfish man
|
deftones - be quiet and drive (far away)
|
Citaat:
|
Iced Earth - Dracula
en meer van Horror Show |
maypole - contradictions het nummer ...... damn toen ik die hoorden dacht ik echt van WTF gebeurd hier dat nummer HEERST
|
Citaat:
|
..ik vind zoveel echt goed.. zit toch weer te denken aan ''lateralus'' van tool (cd) ;) (2001)
|
Burnt By the Sun en Mastodon, de ontdekkingen van dit jaar!(voor mij dan...:D )
|
Nirvana-Smells like teen spirit
|
Citaat:
|
Iced Earth - Horror Show
Tool - Lateralus |
Green lizard- Turn around
|
ehmmmmmmmm.....................
ff denken.... (3 minuten en 47 seconden later(heb op horloge getimed:D)) Dat zal wel wish you were here van incubus zijn geweest ofzo... of een paar nummers op de laatste cd van jimmy eat world. weetikveel! :( dit is te moeilijk |
Citaat:
die laatste was het laatste nummer die ik echt goed vond |
in flames - dawn of a new day
|
Radiohead - Paranoid Android
|
Citaat:
...misschien iets van moby ofzo... |
RADIOHEAD - Exit Music / Creep
NINE INCH NAILS - Somewhat Damaged / Hurt ROB ZOMBIE - Demon Speeding COLDPLAY - Trouble SHAKESPEARE SISTERS - Stay MARILYN MANSON - Antichrist Superstar (de héle CD dan wel te verstaan) |
Citaat:
|
Let's quit - hip hip to the next life
oja en toen ik begin van dit jaar pas achter de geweldige Hepcat - monkey ska kwam. |
Life of Agony - Weeds, of Angry Tree.
|
26 juli 1970 (ongeveer :p)
John Lennon - God |
Badluck 13 riot - rebecca ( how you stalk me )
|
Charon - Craving is echt een heeeeel mooi nummer :D
|
Ik heb op Lowlands een heel cool nummer gehoord, het was van Peter Pan Speedrock, geweldig, al die nummers waren goed (y)
|
the bees - angry man
|
30 seconds to Mars - Buddha for Mary
wereldnummer! :D :cool: (y) |
face tomorrow - worth the wait (helemaal na hun magistrale live-optreden
|
slayer-Angel of death
-Raining blood -Hell awaits |
seal - craze
|
Lemontree (y) :)
|
Citaat:
enne dat nummer...ehm...ik denk iets van Muse..alhoewel ik ook wel weg ben van spread your love ea. van de BRMC |
khad ook twee weken voor lowlands maar twee mp3's hoor...maar zo;'n energieke en strakke band..die zie je maar weinig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |