![]() |
Wat is Kelly Weekers toch een dom wijf
godverdomme zeg kan dat soort volk gewoon niet een keer ophouden met bestaan
|
Dat mens plaatst altijd een foto van zichzelf bij al haar posts. En dan die stomme witregels er tussen... Die zogenaamde coaches schieten als paddenstoelen uit de grond.
|
Voor de mensen die mijn mening niet delen:
https://www.vriendin.nl/persoonlijke...kkeld-te-zijn/ Tyfuswijf |
Jaja je hebt een keuze! Als je gebombardeerd wordt in Syrië, moet je gewoon om de bommen heen lopen
|
Wat voor diepgaande inhoud verwacht je dan wel te vinden in de Vriendin?
|
Ik heb dus nooit van haar gehoord
|
Het interesseert me geen ene kut wat dat takkenwijf doet
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze zit dus ook op linkedin stoer te doen, en dan gaat ze ineens zeiken over dat ze zo weinig mannen coacht, en dan denkt ze dat het komt doordat ze een vrouw is. :facepalm: De tering die tyfuskut doet het werkelijk alleen maar om het geld en aandacht. Het is niet totaal onbekend dat mannen minder snel om hulp vragen dan vrouwen. Onder mannen hogere suïcide, omdat mannen immers van een bepaalde groep mensen niet moeten zeiken en gewoon "man" moeten zijn. Flikker op. |
Iemand vertelde me toen ik nog in de modellerij zat dat ik op dat mens leek hihihihihihihihihihhihihihiih. Nou ik ben wel verdomme 100 keer knapper. Maar dat zet ik toch ook niet online?!?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaa, ik schrijf voor vriendin.nl top artikelen, en ik ben coach maar ik coach zo weinig mannen, want dat komt omdat ik een vagijn heb. Echt van die seksistische wezens die altijd willen neuken. Pffff, mannen ja. Je kent ze wel
|
Citaat:
|
Fabiola heeft geen iq
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Dat klinkt wel goed irritant inderdaad, maar ik zou toch de weloverwogen keuze maken om mijn schouders op te halen en haar verder te negeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Duh en veel slimmer bovendien.
|
<3
|
en ook lkkr
|
Dat kan jij helemaal niet weten.
|