![]() |
Wat maakt jouw vriend / vriendin nou zo speciaal?
De titel lijkt me duidelijk.
Kan helaas niet voor mezelf spreken. Groeten, Hermes |
we zijn vanaf het begin al beste maatjes en hij is heel lief en jah 'k weet het niet.... hij maakt me gewoon ontzettend verliefd.. hij 's de man waar 'k oud mee wil worden :)
|
Hij is lief, mooi, intelligent, knap, grappig, romantisch, hij kan lekker zoenen, hij kan me zo heerlijk vasthouden, hij kan ontzettend lieve dingen zeggen...kortom hij's gewoon ideaal :)
|
Ze is volledig virtueel :(
-Desecrator |
Ze haat me
|
ze is een engel met hoorntjes :cool:
|
Dat hij de grootste eikel is die ik ken. :)
Nee, hij is lief, mooi, lekker, wijs, brutaal, grappig, zorgzaam en bovenal mijn beste maatje. Dat vind ik heel belangrijk in een relatie. En hij weet me een beetje in toom te houden. |
Citaat:
Groeten, Hermes |
Hij is lief voor me, helpt me, ik kan goed met hem praten, hij is grappig, hij heeft een leuke uitstraling, hij is flexibel, heeft veel voor me over en ga zo maar door, ik hou gewoon van hem!
xxx |
hmmz,ik pas,ik zal morgen ofzow wel even antwoorden, het is een beetje ruzie nu :o :(
|
I love him
Then i hate him And then i love him more then before Mous is gewoon....alles wat ik wil!!!en niet wil<- en dat maakt hem juist zo speciaal voor me (L) M! Loes |
Hij is.. heel mooi, slim, zichzelf en kan me het gevoel geven speciaal te zijn.. hij voelt zich snel ergens thuis, wat ook een bijzonder gevoel bij anderen oplevert...
|
hij is mijn beste maatje, is lief, zegt lieve dingen, is zorgzaam, wekt op de een of andere manier op dat ik voor em wil zorgen, is grappig, kan vreselijk irritant zijn...
en is niet bang om z'n gevoelens te laten zien... |
Hij is wie hij is, zegt genoeg vind ik. Ik wil geen kneedbare jongen die zich veranderd om gemogen te worden. Mijn vriend blijft zoals die is. Natuurlijk veranderd hij enkele dingen die ik vervelend vindt, maar dat noemen we dan maar bijschaven. Hij zal zich niet anders voor doen dan dat hij is.
|
ze is er altijd voor me, zorgt voor me.Ik kan heel erg met haar lachen. we liggen qua gedachten bij nagenoeg alles (behalve muziek dan) op dezelfde golflengte. Ze is ontzettend mooi en zacht en lief, grappig en noem maar op...ze maakt me zo gelukkig...
|
zij is de enige die me het gevoel geeft dat ik alles kan doen als ze er is.
|
hij was eerst mijn beste maatje, en hij is vergeleken met mijn ex het positieve, zoals zwart en wit, zo kut als mijn ex deed zo lief issie voor mij, hij steunt me in alles, maakt niet uit wat, als ik amar gelukkig ben.
|
Hij heeft een sterke persoonlijkheid.... en zijn glimlach :)
|
Citaat:
|
Hij is lief, knap, aardig en ik voel me veilig bij hem.
Maar boven alles, hij houdt echt van me omdat hij toch bij me blijft, terwijl er zoveel fout is aan mij |
ze is de enigste die me begrijpt en met wie ik goed kan opschieten en euhm... we hebben al heel veel meegemaakt
en ik heb heel veel van haar geleerd en ik raak haar nooit beu ach ze is gewoon geweldig |
Citaat:
Alles bij mekaar heb ik gewoon het gevoel dat ik met hem oud wil worden en dat zegt denk al genoeg! :) |
Hij is eerlijk, betrouwbaar, lief, romantisch, grappig, zorgzaam, zacht, teder.. We komen samen altijd overal uit.
Wat er ook gebeurt, we keren altijd weer bij elkaar terug! Jep, Marco is weer mijn vriend.. :o :) |
Mijn vriend was de mooiste de liefste en noem t maar op....maar sinds maandag vind ik t een lul....hij heeft t uitgemaakt omdat t te gewoon werd...Ooit zo'n slechte reden gehoord? Alzzie glimlacht lig ik in katszwijn.... :( HELP!
Kuzzje Ik |
sinds ik haar ken klikte het METEEN, ze is errug lief, en ik smelt voor haar glimlach :o
|
Haar lieve gezichtje...
De manier waarop ze lacht... Haar lieve stemmetje... De manier waarop ze ligt als ze slaapt... De manier waarop ze reageert als ik een ontbijtje op bed breng... De manier waarop ze reageert als ik uitgebreid voor haar kook... Het ge-'mmmmmmmm' als ik een arm om haar heen sla als ze ligt te slapen... De manier waarop ze me uitlacht als ik weer een wat kneuzigs gedaan heb... Hoe romantische ze kan zijn... Hoe grappig ze kan zijn... Hoe zorgzaam ze kan zijn... Hoe lief ze is... De lieve dingetjes die ze soms zegt... En nog vééééééééééééééél meer.... Maar een korte samenvatting van dit alles is dat ze gewoon de perfecte vrouw voor mij is... :) DENISE, I LOVE YOU!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Groeten, Hermes |
Hij heeft heel veel begrip terwijl ik toch zo een grote zeur ben :o
hij is lief, leuk, hij is gewoon HET voor mij :) en hij heeft bewezen dat ik HET ook voor hem ben :D |
Citaat:
Groeten, Hermes |
Hij begrijpt me en ik voel me heel erg rustig en op mijn gemak als ik bij hem ben.
|
@ Hermes
we hebben al meerdere dingen meegemaakt en toch is hij bij me gebleven. hij klinkt gewoon perfect (dat is ie niet helemaal hoor ;) iedereen heeft zo zijn slechte kanten he) |
ik weet niet hij is gewoon speciaal.. hoe die is.. hoe die denkt gewoon alles maakt hem speciaal.. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |