![]() |
passionele zomerdagen
als de herfst komt vedwijnt de zomer
en gaat de warmte voorbij herfstdagen nog zo mooi een koel briesje koelt de wereld af herfstbladeren in warme kleuren die je nog mogen hernneren aan de mooie zomer De herfst kruipt voorbij en de winter nadert hebben we dan echt gedag gezegd tegen de zomer voor een hele lange tijd? Witte velden geen blad aan de boom trieste tijden zonder enige hartstocht is dat gevlogen samen met de zomer? of zal het toch nog wederkeren Witte koude bittere tijden zonder enige kleur zal dan toch de lente komen ik neem toch aan van wel De winter maakt plaats voor de lente en de warmte sluipt terug af en toe nog wat regen als er weer een hart gebroken is Toch komt de liefde langzaam terug de ademloze passies zolang verborgen diep in je hart maar het komt verzeker ik je je kunt het voelen als je je ogen dicht doet en nergens aan denkt De zomer is eindelijk terug mocht ze maar voor eeuwig duren waarom duren zulke mooie tijden altijd veel te kort niemand weet het maar ik kan je vertellen dat zolang als het duurt je er als geen ander van genieten moet! |
ik vind het geen gedicht, meer een verhaal wat wel aardig is
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |