![]() |
Sterf
de tijd is gekomen
de tijd dat jij moet sterven je hebt nu lang genoeg geleeft je leven is niets waard daarom vertel ik jou dat jij, jij met je donkere gedachten nu echt moet gaan satan zal je ziel opnemen en je zal branden in de hel god zal proberen je ziel te winnen maar satan is sterker en zal overheersen de zielen beneden op aarde zullen toekijken hoe jij, jij schreeuwend van pijn zult worden verwoest door de vlammen uit hel's hart de tijd is gekomen sterf............ |
Citaat:
Nu vind ik het een beetje moeilijk lezen, en de gedachte maakt het er niet beter op... je gebruikte woordenschat in dit gedicht is echter wel mooi |
strofe's maken het denk ik iets makkelijker om te lezen...
voor de rest vind ik de woordanschat goed gekozen en ook die inhoud vind ik schitterend!! |
inhoudelijk: :rolleyes: (n)
hoe durf je? |
De tijd is gekomen,
de tijd dat jij moet sterven. Je hebt nu lang genoeg geleefd, je leven is niets waard. ...Daarom vertel ik jou, dat jij, jij met je donkere gedachten, nu echt moet gaan. Satan zal je ziel opnemen en je zult branden in hel!! God zal proberen je ziel te winnen, maar Satan is sterker en zal uberheerschen! De zielen beneden op aarde, zullen toekijken hoe jij, jij schreeuwend van pijn, zult worden verwoest door de vlammen uit hel's hart. De tijd is gekomen.... STERF!! |
hoepla, zo beter?
|
Citaat:
|
Citaat:
Lef heb je niet nodig om dit soort taal uit te slaan, wel domheid... |
Qua stijl is het verbeterd, het maakt je eerdere versie mooier ogen en lezen,maar ja de inhoud....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Machtig :rolleyes:
Ga iets beters verzinnen! |
iedereen zijn smaak ;)
|
en zu is da
|
Citaat: