![]() |
Putin is kkmongol
K
|
Ja Putin optyfen
|
Inderdaad
|
Hallo,
Het kan zijn dat je Poetin een zogenaamde 'kankermongool' vindt. Maar dit is eigenlijk zeer onbeleefd om te zeggen. Gezien kanker een ernstige ziekte is en er velen aan sterven. Daarbij mag je sowieso niet kwaad spreken over iemand. We weten allemaal dat Poetin een rotzak is, maar schelden met kanker en andere ziekten is toch wel even een andere zaak. Je moet me niet zien als een of andere fervente voorstander van Poetin, ik ben een fervente tegenstander van het schelden met ziekten. Met beleefde groetjes Khadija333 PS: Ik vind Poetin ook gewoon een rotzak, stombo, dombo, oetlul en ga zo maar door . |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is ie natuurlijk een kkrus. Mongolië heeft niks met deze knakker te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer dan, opkankeren dan
(jk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een mening is ook ok maar om daar dan de ziekte van mijn ouders bij te vermelden vind ik dus ziekelijk, jij moet nog veel leren denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook vind ik het beledigend dat je met het woord oetlul scheld. Je insinueert hiermee dat het oké is om te participeren aan misandrie. De maat is vol. |
Citaat:
|
Wollah
|
Citaat:
|
Wollah?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik weet wat het betekent
|
Oké, kunnen we er dan nu over ophouden? Ik voel me onbehaaglijk bij het idee dat ik überhaupt iets heb gezegd.
Dus; Einde discussie. |
Citaat:
|
Wollah waar is mijn steak!
|
Wollah, poep.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |