![]() |
Koffie: spreek hier je liefde voor koffie uit
Koffie*O* is een meestal warm genuttigde drank:evil:, die wordt bereid op basis van water :eek: en gedroogde en gebrande pitten:bloos: van de koffieplant die vanwege hun vorm koffiebonen:y worden genoemd. Koffie:p bevat het stimulerende middel cafeïne:cool:.
Een kopje leut Een bakkie pleur Het zwarte goud Een bakkie troost Mensenbenzine Teer voor de ziel https://i.pinimg.com/736x/15/76/6b/1...nny-coffee.jpg Topspul dat koffie. En dan het liefst zo'n lekker straf bakkie uit de Aziatische regionen, niet een Afrikaans slap kopje en al helemaal niet een veredelde thee zoals die Amerikanen doen. Toch? |
Ooit dronk ik iedere dag koffie maar ik krijg het tegenwoordig niet meer door mijn strot. IJskoffie is wel lekker
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit koffie gedronken :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of 1 konijn 3x? Steeds vooruit, achteruit, vooruit, achteruit, vooruit. |
Ja!
|
Citaat:
|
Zeker
|
|
|
|
|
|
Citaat:
|
Dit dus Jaapie.
|
Gewoon proeven en je bent verkocht
|
Ik vind dit goede koffie memes
|
Heb al weer best zin in nog een bakkie
|
Ik zal een poging wagen als ik thuis ben, beloofd
|
Ik heb vanochtend ook een lekker bakkie troost gedronken
|
Citaat:
|
Drink ook niet na 17:00 anders ga je de hele avond naar het plafond staren
|
Citaat:
|
en mijn ouders verbieden het op dit tijdstip
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan je tragische verhalen vertellen van toen ik ooit lang geleden nachtdiensten draaide bij de Starbucks op Schiphol.... |
Misschien dronken Amerikanen met een jet-lag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga nu ook koffie drinken. Wel lekkere koffie en niet die lauwe meuk van de Appie
|
Citaat:
-Edgar Davids die om zijn naam wordt gevraagd (door een collega met 0 verstand van voetbal) en met een brede glimlach "Patrick" antwoordt. -Iemand die zijn vaste bestelling op zijn arm had getatoeëerd. -KLM personeel wat net buiten het zicht (dachten ze) ligt te dryhumpen. -Iemand die twee zakjes proteïnepoeder door zijn frappucino liet gooien, dat was dan één van de twee maaltijden van die persoon elke dag. |
En niet iedereen heeft daar last van. Ik kan prima om 23.00 nog koffie drinken en on 00.00 gaan slapen. En dan ook binnen 10 min slapen.
|
Dat is waar
|
Koffie met fucking veel suiker is wel lekker.
|
Citaat:
|
Ik heb hier een dampende mok met een halve liter vloeibaar zwart genot staan.
|
Verdomme k wilde het net gaan proberen
Hebben we geen koffie meer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ja, ik wil graag starten met de natte schaamspleet, dan een lekkere foef tussendoor, een goed doorbakken gleuf als hoofd, en als toetje de flamoes. En dan koffie na, met een lekker pruimpje ernaast." |
‘Ik wil een lekker broodje kut met kutsaus’
|
Citaat:
|
Heerlijk spul is het toch
|
ik heb het nog steeds niet kunnen drinken :lisa:
|
Wel andere dingen gedronken toch?
Zelfde concept. Probeer maar. |
Bro koop gewoon koffie bij de kiosk ofzo. Niet moeilijk doen
|