![]() |
Herkenbaar?
Hebben jullie ook dat als je iets vraagt aan iemand dat ze dan zeggen: ''vraag maar aan iemand anders'' Heel vervelend want ze weten zelf het antwoord misschien maar zeggen het niet en laten de andere het zeggen. Ik heb het nu momenteel en het is echt heel frustrerend. Hebben jullie tips om dit te voorkomen?:confused: Anders duurt het eeuwen voordat ik het antwoord krijg op mijn vraag.
|
Tips:
- stel je vraag aan een volwassene - ... Meer zijn er niet, het irritante gedrag van je klasgenoten heeft niets met jou te maken. Zij zijn gewoon irritant. Nog veel succes. Met vriendelijke en meelevende groetjes, Khadija333 |
Wat kun je doen tegen mensen die wel je whatsapp bericht lezen maar niet beantwoorden het is bloedirritant want het werkt op mn zenuwen en ik stress de hele dag, waarom ze niet reageren heel vervelend! ik wil gewoon dat ze antwoorden! :mad::mad::mad:
Ik kan alleen moeilijk gaan aandringen of spammen. |
Zet leesbewijzen uit
|
Je kan ze moeilijk dwingen om op je te reageren
|
Je kan ook voor de verandering eens relaxed doen. Anders mag je altijd even langs onze GGZ kliniek gaan! Fucking goede groeten van Gordon!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |