![]() |
Wat voor shirts heeft iedereen in z'n kast hangen???
Ergens in het ver verleden van dit forum was er een topic geopend met deze titel. Nu zou graag weer eens willen weten na 2 jaar welke shirt's wij nu allemaal in de kast hebben hangen. :)
Shirts vanalles, dus voetbalshirts eventueel football shits (kirk22 misschien ;) :) ) Mijn lijstje is niet zo bijster groot maar toch :D
En dat was het dan zo'n beetje, welke shirts heb jij in de kast hangen? :) |
veel teveel:D daar komt het hoor
ajax 95/96 ajax 96/97 ajax(uit) 99/00 real madrid 98/99 barcelona 99/00 arsenal 98/99 joegoeslavie euro 2000 spanje euro 2000 argentinie 2001 (wk kwalificatie) het zijn er veel te veel eigenlijk:P en dan zijn er nog een paar die ik absoluut moet hebben, zoals een portugalshirt en het prachtige italie shirt van het wk98 :eek: |
2 van psv
egypte tsjechie portugal olympique marseille arsenal as roma real madrid |
* feyenoord thuis shirt dit jaar
*feyenoord uit en thuis shirt vorig jaar *feyenoord thuis shirt 98-99 * real madrid shirt dit jaar met de naam figo *man unitid(nep) met veron erachterop *excelsior shirt dit jaar |
Niet zo gek veel maar toch:
Ajax (uit) 1996 West ham United 1999 Helmond-sport (uit) 2000 Ajax (uit) 2000 Ik vind zo STRONTduur anders had ik er wel meer, maar € 85,- (incl bedrukking) ofzo vink beetje veel worden. |
Ajax 95/96
Ajax 00/01 Ajax 01/02 Nederlands elftal 98 En nog wat eigen clubs waar ik gespeeld heb. |
Oud AZ shirt van ongeveer 1998
Oud Kroatie shirt uit ongeveer 1995 |
ajax 98/99
ajax 02/03 inter -oud- barcelona -oud- |
Een stuk of 40, te veel om op te noemen dus. Ik zou het zo uit mijn hoofd ook niet weten, behalve dat er dan 6 Willem II-shirtjes tussen hangen (thuis 96/97, 00/01 en 02/03, uit 98/99, 99/00 en 01/02).
|
Ik vraag me toch af waarom men uitshirts koopt???? Ik bedoel, het uitshirt van een ploeg verandert elk jaar. Dan heeft het toch niet zo veel zin om telkens een uit shirt te kopen. Als het thuis shirt koopt kan dat ding toch jaren mee, want de kleuren veranderen niet of nauwelijks. Behalve bij vitesse want die hebben elke 2 weken een nieuwe sponsor :D
Maar snappen jullie mijn punt. |
Brazilie:
-Denilson Nep -Ronaldo Echt -Romario Nep -Rivaldo Nep -Ronaldhino Echt Portugal: -Figo Echt -Nuno Gomes Nep Nederland: -Ajax Echte 99/00 -Nederland Echte Euro 2000 |
Ik koop nog altijd liever een uitshirt dan een nepshirt :p
Uitshirts kunnen erg mooi zijn, vergis je niet! Vaak zijn ze spuuglelijk, maar bijvoorbeeld dat zwart-met-gele uitshirt van Real Madrid vind ik erg mooi. Newcastle heeft ooit een schitterend blauw uitshirt gehad, en dat hangt dus ook in mijn kast :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
liverpool thuis
|
geen één :o
|
geen :p alleen 2 Ajax-t-shirts, maar dat zijn geen wedstrijdshirts. en zo'n spijkerjasje + broek met het Ajax logo.
|
- MVV shirt van 5 jaar geleden
- MVV shirt van dit seizoen - Shirt Liverpool vorig seizoen |
MVV-shirt ['97/'98 - SNS Bank]
MVV-shirt ['99/'02 - VacansOleil] Tottenham Hotspurs ['00/'01 - Hewlett Packard] Aston Villa ['01/'02 - NTL] |
Ajax thuis 96/97
Ajax uit 96/97 Ajax uit 98/99 Ajax Thuis 01/02 (de mooiste) Liverpool 99/00 Man U. 99/00 arsenal 99/00 Nederland Euro 2000 dat wast geloof ik :) |
Shirt Juventus 1999
Shirt Brazilië 1998 |
Valencia 2001
|
Ajax-Shirt van dit seizoen alleen.
http://www.xs4all.nl/~jemykap/Erik/ajax-shirt.jpg |
Feyenoord thuis dit jaar
Feyenoord thuis vorig jaar Feyenoord uit 2 jaar geleden VV Katwijk thuis 2 jaar geleden |
sparta praha CL edition 00/01 nummer 10 Siegl
een shirt van engeland waar nog nooit in is gespeeld voor zover ik weet (sorry voor het formaat) http://members.lycos.nl/balatonlelle/W42.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fiorentina Shirt van Nuño Gomez - niet het officiele maar wel mooi!
Nederlands Elftal shirt - ook niet het officiele maar wel een mooi fanshirt! En ik loop al jaren te roepen dat ik het Ajax-shirt wil maar dat heb ik dus nog steeds niet, tis ook zooo duur. *Gaat t binnenkort toch maar es kopen* |
Citaat:
|
Eentje van de rode duivels.. van heel vroeger toen ik nog klein was.
Maar verder van geen enkele top-club uit Nederland of Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
eentje van RVVH :cool:
|
Citaat:
:eek: schande schande |
Ik heb een shirt van de HEW Cyclassics 2002 :cool:
|
Citaat:
|
4 van fortuna
manchester real madrid feyenoord barcelona velez sarsfield (argentinie) valencia brazile nederland engeland (jaartallen moet je me efe niet vragen) |
mijn lijst:
ajax 1995, 1997 celtic nothingam forrest liverpool napoli met edmundo klein maar fijn |
Ik heb lekker het shirt van Jeroen Blijlevens!
dat telt toch ook mee? |
Admirals 2001
Milan (Maldini #3) 1999 Feyenoord 96-97 (kweetni: die met die lelijke adidas strepen in het midden) Oranje '88 (van Basten) |
ajax thuis en uit 94/95
ajax thuis 99/2000 sparta praag 2001/2002 AZ 2000/2001 heerenveen 2001/2002 nederland ek 2000 manchester 2001/2002 |
ik ben wel geen jongen, maar ik heb toch 2 voetbalshirt:
Manchester United en ene van Lazio... en nog wat volleybalshirts van mijn pa gekregen hehe |
niet dat t iemand wat kan interesseren
nac thuis nac uit '99 ofzo lazio newcastle |
Roma, Manchester United en Real Madrid
|
ik heb er laats 1 gekocht van Deportivo la coruna met diego tristan erop:)
|
DEL PIErOOOO!!!!!!!!! JUVENTUSSSS!!!!
|
Ik heb de volgende shirtjes in mijn kast hangen:
2 x RBC Roosendaal 2x Ajax PSV Feijenoord AC milaan Barcelona Barcelona NEP Engeland Frankrijk NEP |
*Juventus - Inzaghi (seizoen weet ik nie meer)
*Lazio - Nesta (seizoen weet ik ook niet meer) *Manchester - Beckham (idem boven) *Manchester - zonder naam (uit-shirt vorig seizoen *Manchester - zonder naam (thuis dit seizoen) |
Citaat:
|
heb er ook nog een van roda in de kruipruimte hangen, maar das om de ratten weg te jagen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |