Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   De liefde bedrijven van achteren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=197002)

FeestVisje 26-08-2002 01:24

De liefde bedrijven van achteren

Ik heb al 3 maanden een lieve vriend van 17, ik hou echt heel veel van hem en hij is echt alles voor me!
Sinds een tijdje slapen we ook bij elkaar, en van het een komt natuurlijk het ander.
Laatst hadden we het over sex en toen overviel hij me met een hele overdonderende vraag.
Hij vroeg namelijk of hij anaal in me mocht komen!
Ik wist niet wat me overkwam en ik liep kwaad weg, wat kan ik het beste doen?

Ik weet het echt niet, zoals ik al eerder zei, ik hou van hem en ik wil hem niet kwijt, maar aan de andere kant, ik laat me niet zo minderwaardig behandelen! (n)

wyner 26-08-2002 01:36

Idee: je zegt gewoon nee.
Als hij dan (permanent) wegloopt moet je jezelf even afvragen of je met zo een gozer wilt zijn, die z'n prioriteiten op de verkeerde plaats heeft.

Maboq 26-08-2002 01:39

hij vroeg et toeg gewoon?..... misschien vroeg ie et gewoon uit pure nieuwschierigheid,
en hij snapt waarschijnlijk niet waarom het minderwaardig zou moeten zijn....... want dat snap ik zelf eigenlijk ook niet zo....

ik denk dat je beter gewoon met em had kunnen praten over wat jij ervan vind en duidelijk maken dat jij het niet wil in plaats van boos weg te lopen....

FeestVisje 26-08-2002 01:47

Hij meende het serieus!
Hij had het al een keer ongevraagd geprobeerd, maar daar is gelukkig niks van terecht gekomen. Dit keer vroeg die het dus eerst 'netjes' :confused:

En waarom ik het minderwaardig vind?
Daar is je poepgaatje toch niet bestemd voor? Het is en blijft een uitgang en bovendien lijkt het me pijnlijk om zo bevredigd te worden (als dat enigszins kan lukken)

Maboq 26-08-2002 02:17

dat zou je dat misschien dan tegen hem moeten zeggen..... dat je het maar nix vind, als ie echt om je geeft zal hij je wel begrijpen ;)

MissKiss1985 26-08-2002 08:33

alsof al die andere gaatjes erwel echt bestemd voor. En er zijn mensen die het wle lekker en dergelijke vinden. Hij vraagt het toch netjes

Dark Angel 26-08-2002 08:38

Zeg gewoon dat het je niets lijkt? Je moet wel duidelijk zijn.

En het is absoluut niets 'minderwaardigs' en ik denk niet dat hij het niet zo bedoelde, dus kwaad weglopen vind ik nogal een vreemde reactie. Als je er zo sterk op tegen bent moet je hem dat gewoon zeggen, dan hoeft hij zich er verder ook niet rot over te voelen.

MissKiss1985 26-08-2002 08:41

Citaat:

Dark Angel schreef:

En het is absoluut niets 'minderwaardigs' en ik denk niet dat hij het niet zo bedoelde, dus kwaad weglopen vind ik nogal een vreemde reactie. Als je er zo sterk op tegen bent moet je hem dat gewoon zeggen, dan hoeft hij zich er verder ook niet rot over te voelen.

Hier ben ik het volledig mee eens

FeestVisje 26-08-2002 12:57

Ik heb het dus met hem besproken, en hij had het helemaal uitgelegd waarom die dat vroeg.
Hij heeft gewoon totaal andere sexuele gedachtes dan ik, anaal lijkt hem gewoon heel erg opwindend, omdat alles dan zo strak om zijn lid zit, en zo zijn er nog andere uitspraken die hij heeft gemaakt!

Voor nu laat ik het rustten omdat het me zeer pijnlijk lijkt, en ik vind het ook niet toepasselijk om zo de liefde te gaan bedrijven. :rolleyes:

~Sjeherazade~ 26-08-2002 13:06

Citaat:

FeestVisje schreef:
Ik heb het dus met hem besproken, en hij had het helemaal uitgelegd waarom die dat vroeg.
Hij heeft gewoon totaal andere sexuele gedachtes dan ik, anaal lijkt hem gewoon heel erg opwindend, omdat alles dan zo strak om zijn lid zit, en zo zijn er nog andere uitspraken die hij heeft gemaakt!

Voor nu laat ik het rustten omdat het me zeer pijnlijk lijkt, en ik vind het ook niet toepasselijk om zo de liefde te gaan bedrijven. :rolleyes:

Als hij je niet dwingt is er toch geen probleem :confused: ...
En meer mensen dan je denkt hebben seks op deze manier, dus zo vreemd is zijn 'fantasie' niet.

skyscraper 26-08-2002 13:15

Citaat:

MåBøQ schreef:
dat zou je dat misschien dan tegen hem moeten zeggen..... dat je het maar nix vind, als ie echt om je geeft zal hij je wel begrijpen ;)
amen..

FeestVisje 26-08-2002 13:16

Denk jij er dan ook zo over?

Triloxigen 26-08-2002 14:18

hoezo minderwaardig behandelen?

Bitchy16 26-08-2002 14:50

Ik denk dat hij het niet vernederend of wat dan ook bedoelde maar dat hij het gewoon eens uit wilde proberen. Als je het niet wilt moet je dat gewoon zeggen en er verder geen probleem van maken

a new noise 26-08-2002 15:03

conservatieveling :rolleyes:

ruby soho 26-08-2002 15:17

gewoon tegen m zeggen dat je t niet wilt, moet kunnen in n relatie neem k aan?

Lotemis 26-08-2002 15:24

Het brengt wel wat variatie in het spel, van achteren genomen worden. Voor de meesten belangrijk in een relatie.
Daarbij is het lang niet altijd pijnlijk. Praat er eens met je vriend over.
Als je het niet wilt, dan zal je vriend er begrip voor hebben als hij echt van je houdt.

FeestVisje 26-08-2002 15:40

Ik vind het gewoon denigrerend, ik zie het gewoon als een soort machtspel vanuit zijn kant.

Chameleon 26-08-2002 15:43

Citaat:

FeestVisje schreef:
Ik vind het gewoon denigrerend, ik zie het gewoon als een soort machtspel vanuit zijn kant.
volgens mij kun jij dan maar beter helemaal geen sex hebben... want als we die analogie doortrekken is pijpen ook een machtsspel (I disagree, en ALS het al een machtsspel is is het de macht die het meisje over de jongen heeft omdat hij het graag wil), net als beffen (zelfde redenatie als pijpen) en neuken (jongen boven -> jongen heeft macht, meisje boven -> meisje heeft macht)...

grow up ofzo...

Rioto 26-08-2002 15:51

Citaat:

FeestVisje schreef:
Bullshit

Belladonna 26-08-2002 15:53

he feestvisje!

ik vraag me af of jij übenhaubt wel met je vriend goed over sex kan praten?! Ik vind het netjes dat je vriend het eerst vraagd, en waarom zou je boos weg moeten lopen?wist je je zelf geen houding te geven owso? Als jij echt van die kerel houd, moet je met m gaan praten en het gewoon zeggen..misschien kun je het es uitproberen en je vriend een plezier doen.
m,aar als je er echt tegenop ziet, kan je het gewoon zeggen en misschien es wat anders proberen!

suus

FeestVisje 26-08-2002 16:00

Ok laten we het zo stellen....hoe zouden jullie het vinden om een penis in je gaatje te krijgen?

fruitvliegje 26-08-2002 16:06

niet doen! overlaatst gebeurde het per ongeluk dat hij daar binnen schoot (of niet per ongeluk,doet er nu niet toe) en auw man,dat deed ongelooflijk veel pijn!! :eek:

Dark Angel 26-08-2002 16:07

Het punt dat men probeert te maken is niet dat jij anale sex moet willen proberen (want als het je niets lijk moet je het gewoon niet doen) maar dat jij doet alsof het iets zieks of denigrerends is, en dat is het gewoon niet.
Anale sex kan net zo goed heel lekker en gelijkwaardig zijn, en is zeker niet meer (of minder) denigrerend als vaginale sex.

Chameleon 26-08-2002 16:11

Citaat:

FeestVisje schreef:
Ok laten we het zo stellen....hoe zouden jullie het vinden om een penis in je gaatje te krijgen?
nog steeds geen steekhoudend argument... hoe vind jij het om een penis in een ander gat te krijgen? geen probleem right? het feit dat het misschien pijn doet (de eerste paar keren) heeft GEEN FUCK met macht te maken

je$u$ crust 26-08-2002 17:28

Citaat:

fruitvliegje schreef:
niet doen! overlaatst gebeurde het per ongeluk dat hij daar binnen schoot (of niet per ongeluk,doet er nu niet toe) en auw man,dat deed ongelooflijk veel pijn!! :eek:
ja je moet ook niet metteen naar binnen rammen... duh :rolleyes:

mathfreak 26-08-2002 17:59

Jullie zouden het op zijn hondjes kunnen doen. Hij benadert je dan ook van achteren, maar hij zit dan wel in je vagina, dus wat dat betreft hoeft er van jouw kant geen bezwaar te zijn. Als jullie het op die manier doen kan je vriend naar je billen kijken en daarbij fantaseren dat hij anaal contact met je heeft, wat voor hem mogelijk extra prikkelend kan zijn.

bertbart 26-08-2002 19:31

Citaat:

FeestVisje schreef:
Hij had het al een keer ongevraagd geprobeerd, maar daar is gelukkig niks van terecht gekomen. Dit keer vroeg die het dus eerst 'netjes' :confused:
Als hij het volgende keer weer doet, dan stop je gewoon je vinger in zijn poepgat. Daar schrikt hij waarschijnlijk wel van en hij zal het waarschijnlijk niet nog een keer proberen...

Blind Guardian 26-08-2002 19:41

Citaat:

FeestVisje schreef:
Hij meende het serieus!

Daar is je poepgaatje toch niet bestemd voor? Het is en blijft een uitgang en bovendien lijkt het me pijnlijk om zo bevredigd te worden (als dat enigszins kan lukken)

Boos weglopen vond ik niet nodig. Stel: Jij wil dat hij je beft, en je vraagt hm dat. Zou je dan niet schikken als ie boos wegliep? kijk, als hij het nu aandrong zeg ik ok, maar als hij het vraagt. Er zijn meiden die het wel lekker/leuk vinden.
Wees duidelijk en zeg dat het JOU niets lijkt. Klaar. Maar kun je toch gewoon over hebben? Is toch niet is extreem ranzigs ofzo.:confused:

xxx

Blind Guardian 26-08-2002 19:42

Citaat:

Dark Angel schreef:
Het punt dat men probeert te maken is niet dat jij anale sex moet willen proberen (want als het je niets lijk moet je het gewoon niet doen) maar dat jij doet alsof het iets zieks of denigrerends is, en dat is het gewoon niet.
Anale sex kan net zo goed heel lekker en gelijkwaardig zijn, en is zeker niet meer (of minder) denigrerend als vaginale sex.

juist..

LM 26-08-2002 19:48

Minderwaardig? :D

Niej doen als je niej wilt.. maar je kan het ook gewoon proberen hé.

LM 26-08-2002 19:51

Citaat:

FeestVisje schreef:

Als hij glij/ei middel gebruikt kan het zelfs lekker zijn.
Maar als je der zo over denkt, zeg dan gewoon neej.
Je moet tog over sex kunnen praten?

D1984 27-08-2002 23:53

Citaat:

FeestVisje schreef:

Daar is je poepgaatje toch niet bestemd voor?

Tja, ieder z'n eigen smaak hè, maareh... moet er idd ook niet aan denken om dat bij m'n vriendin te doen... En zij al helemaal niet denk ik :)

Gnoko 28-08-2002 00:41

Als jou reactie boos weg lopen hij zoiets vraagt ben je misschien gewoon nog niet aan sex toe.....

Sjaakie S. 28-08-2002 01:21

Citaat:

FeestVisje schreef:
helemaal niet erg lieverd :)

en zoals der hier boven al meerdere keren staat je hoeft niets tijdens het vrijen als het je niets lijktmoet je het niet doen, maar leer der over te praten want dat zo je moeten kunnen om een relatie te behouden :)

GRRR 28-08-2002 02:16

Citaat:

a new noise schreef:
conservatieveling :rolleyes:
kom hier, ik heb wel zin in je gaatje :D :p (y)

Kleine A* 30-08-2002 22:18

ik houd van oor(ale)sex:)http://www.smilies.nl/eviltongue.gif

Severus 01-09-2002 23:26

Citaat:

wyner schreef:
Idee: je zegt gewoon nee.
Als hij dan (permanent) wegloopt moet je jezelf even afvragen of je met zo een gozer wilt zijn, die z'n prioriteiten op de verkeerde plaats heeft.

Mee eens!

Zelf vind ik anale sex echt niet normaal, hoor. Als je het niet wilt, moet je het ook niet doen. Gewoon 'nee' zeggen en niet het doen om je vriend te plezieren ofzo.

Je anus is de uitgang voor de uitwerpselen, dus niet bestemd voor sex. Daar is de vagina voor, die hebben meiden niet voor niks.

Anale sex is echt wel niet aan mij bestemd. Bah!

Ripper

Kirk22 01-09-2002 23:33

Hij heeft het in zijn kop en wil het erg graag. Daar kom je niet van af en binnenkort gaat hij het weer vragen.
(heeft hij er al ervaring mee? Ik gok van wel)

Piccola 02-09-2002 13:38

Citaat:

Dark Angel schreef:

(y)

*blue angel* 02-09-2002 14:53

ik wou daar eerst nog niet over nadenken! vond het walgelijk, leek me extreem pijnlijk etc, maar ondertussen (na enige persoonlijke overweging) zie ik het al meer zitten dan eerst (maar 't zal nog niet voor 't eerst zijn, dus niet tegen jan vertellen ;) :p )

xxx

moedergans 02-09-2002 19:39

Dit hoeft toch niet minderwaardig te zijn?! Je moet het doen als je het zelf wilt en als je het lekker vindt. Je kunt het op zijn minst proberen.

~Dark Voice~ 03-09-2002 09:42

Tis echt niet minderwaardig hoor.. Gaat het je om de positie, of om het anale zelf?
Want het hoeft niet perse anaal te zijn als je het van achteren doet. Anaal zal ik zelf ook niet snel doen, dat lijkt me echt niet lekker en verdomde pijnlijk. Maar we doen het wel vaak van achteren..
Dat hij op z'n knieën zit en ik ervoor, en dan of leunend op mijn handen of op mijn onderarmen (dus met kont omhoog) - Op z'n hondjes dus... Of ik ga op men buik liggen en hij ligt op me en komt dan van achteren in me (wel vaginaal dus). En dat laatste is zooo lekker, en zo intiem.. En gewoon op z'n hondjes is ergh lekker omdat hij dan heel diep komt en lekker hard kan stoten :)

Maar tis echt niet denigrerend ofzow hoor, probeer het eens (niet meteen anaal ofzow) en wie weet vind je het wel lekker :)

8art 03-09-2002 15:37

je moet je niet direct geshokkeerd voelen omdat hij je anaal wil nemen...

als je dat niet wil kan je het hem gewoon vertellen denk ik... kan geen probleem zijn....

misschien komt het er ooit nog wel eens van, en vind het wel leuk..

suc6,

bart

Tsu 08-09-2002 12:21

Citaat:

FeestVisje schreef:
Ik heb al 3 maanden een lieve vriend van 17, ik hou echt heel veel van hem en hij is echt alles voor me!
Sinds een tijdje slapen we ook bij elkaar, en van het een komt natuurlijk het ander.
Laatst hadden we het over sex en toen overviel hij me met een hele overdonderende vraag.

Ik weet het echt niet, zoals ik al eerder zei, ik hou van hem en ik wil hem niet kwijt, maar aan de andere kant, ik laat me niet zo minderwaardig behandelen! (n)

Wat is er zo minderwaardig aan zo'n vraag?
Ik snap wel dat je ervan schrikt, maar goed. Het is toch wel beter dat hij het eerst vraagt en niet opeens doet?
Als je het niet wil zou ik niet doen, maar ik zou niet te snel nee zeggen.
Je moet het in ieder geval alleen doen als jij dat wil.
Ikzelf wil het wel een keertje uitproberen en als ik het niks vind dan houdt het toch gewoon op??

*mystery* 08-09-2002 14:14

Citaat:

FeestVisje schreef:

sorry hoor, maar ik vind dat je een beetje overdrijft. ok, hij loopt een beetje hard van stapel. Hij kan beter eerst over gewone sex beginnen en dat hebben voordat je het over anaal gaat hebben. Maar om dan boos weg te lopen... Je kan ook gewoon zeggen dat je dat niet wilt. En het is helemaal geen minderwaardige behandeling. Het is een vraag. Als jij dat niet wilt zal hij dit natuurlijk moeten accepteren, maar je kan het natuurlijk wel gewoon tegen hem zeggen.

KrizzZzZZzzjE :P 08-09-2002 18:31

je moet vrage of jij een komkommer in zijn anus mag douwe en dan 5 minute in en uit pompe. :D dan begrijpt ie misschien waarom jij ut nie wil :)

Semele 10-09-2002 18:34

Ik vind het lief van je vriend dat hij het gewoon eerlijk en netjes aan je vraagt. Mijn vriend vroeg het ook en ik heb hem geantwoord dat ik er nu in elk geval nog niet aan toe ben. Als je er geen zin in hebt moet je dat gewoon op een volwassen manier tegen hem zeggen.

casey 10-09-2002 19:09

Nu als hij het al es heeft geprobeerd zonder te vragen.. nu, de volgende keer vroeg ie het dus. Loop niet weg, praat erover! Zeg gewoon dat je dat niets lijkt.
Dringt hij echt teveel aan, steeds opnieuw, dan trek je je conclusies maar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.