![]() |
Forumbaas? Meer forumdwaas amirite?!
Nu er de frisse wind van een nieuwe tiran waait is dit onze kans om de wereld (of tenminste een stukje daarvan) te verbeteren. Welke tips willen jullie aan Jaapie als nieuwe despoot meegeven?
Mijn tip: dreig continu je macht te misbruiken. Van een gezonde angstcultuur is niemand slechter geworden. |
Aftrekken op hentai verlaagt de kans op vroegtijdige orgasmes.
|
Citaat:
|
Dit gaat genieten worden🤣
|
Drink je voldoende vloeistoffen en zo ja welke en hoeveel?
Goudgele rakkers zijn slecht voor je, maar bakkies zwarte zaligheid zijn de redding voor je ziel. Shaken not stirred is de maximale moeite die in een drankje mag gaan wil je als een coole forumbaas overkomen. Esma's zijn grijs gebied. |
Ik drink helemaal geen alcohol😅 ook geen koffie
Wat ik vaak drink tegenwoordig is water, soms wat frisdrank maar dat is het wel |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
het spijt me :(
|
Ik heb net ook een lekker bakkie pleur op
|
genieten toch
|
Citaat:
|
lellers
|
Citaat:
|
Citaat:
"Since my last report, this employee has reached rock bottom.... and has started to dig." Juweeltje, net als dit: "Some drink from the fountain of knowledge, he only gargled." |
Zo weer de dagelijkse schoonmaak gedaan
|
Citaat:
|
Dus ja met die kennis had k zelf wat minder kut gedaan😅
|
Ding is ook, er zijn dingen mee gedaan alleen waren de mensen die ermee bezig waren inactief geworden
|
Citaat:
|
Ik denk dat het met name ook een interne struggle was op een gegeven moment. Want als de oldbees eruit werden gehaald toen, dan was er alleen maar activiteit van 3 man. Als je de jonkies eruit yeet dan haal je de doelgroep eruit
|
Dus dan is het best lastig om te kiezen. Helemaal omdat sommigen (waaronder ik) wel irritant waren maar niet de regels overtreedden
|
Ze moesten gewoon alle forumbazen eruit mieteren op een enkele na en iedereen lekker hun gang laten gaan
|
Gooi een paar zakmessen in het midden van de cirkel en laat het gevecht beginnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die weet niet eens meer de url van dit forum
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja nogal
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien kunnen we die botten nog verpatsen, die kunnen best wel geld waard zijn
|
Vermalen en opsnuiven, de ultieme high
|
oehh dat klinkt ook wel als een goed idee
|
Of dan die poeder in zetpil vorm laten verwerken en hoppakee up the bumbum
|
maar daar zit mn buttplug al
|
welke vorm
|
Grote pimmol!