![]() |
Darkane - Expanding Senses
Deze heb ik zojuist gekocht in et mooie Eindhoven ;) CD kwam vandaag uit en meteen dus maar ff aangeschaft. Maar verdeurie, want dit klinkt dit weer goed! Zover ik em al gehoord heb is et een combi van de eerste 2 cd's (Rusted Angel en Insanity). De cd is ook ietwat toegankelijker dan Insanity, maar dat betekent zeker niet dat et minder is! Daar staat tegenover dat ie wel wat steviger is dan Insanity. Om de samensmelting van die eerste 2 cd's nog ff te benadrukken wordt er bij 1 nummer (Chaos vs Order) meegezongen door de oude zanger (die heeft alleen de zang bezorgd op Rusted Angel). Nouja de meeste mensen hier kennen Darkane wel, maar als er mensen op zoek zijn naar een stevige thrashmetal cd met her en der wat death metal invloeden dan kan je deze blindelings aanschaffen (y) Daarbij komt ook nog es dat de artwork van de cd er zeer sjiek en vaag uitziet :)
Downloadtips: Er staan 9 nummers op de cd en ze klinken allemaal goed, dus download maar raak ;) Enigste 2 nummers die ietwat anders klinken dan rest van cd zijn Submission (experimenteler) en Chaos VS Order (met de oude zanger dus). Tracklist: Innocence Gone Solitary Confinement Fatal Impact Imaginary Entity Violence From Within The Fear Of One's Self Chaos VS Order Parasites Of The Unexplained Submission CD hoesje: http://www.nuclearblast.de/images/covers/NB_1021.jpg De band: http://www.darkane.com/home/assets/picture.jpg Geeft uw mening :) |
kheb al een hele tijd 2 nummers en het klinkt puik, maar ik moet hem nog helemaal horen. :D
|
ik check straks wel wat nummers.
|
ik ga hem NU bestellen. Voor degenen die wat meer van darkane willen horen: download rusted angel. Die cd is wat toegankelijker dan insanity en ook beter vind ik. Wel moet je vooral niet vergeten de intro van insanity te downloaden: calamitas. Echt de vetste intro die ik ooit gehoord heb.
Dit was mijn zegje. |
HEERSCH!
de zang is alleen wat te zuiver, vind ik. ik heb liever Terror 2000. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind et wel mooi als der zo af en toe wat cleane stukken doorheen komen.. maar zoals Ce El Wan al zegt, tis een wat hese stem, ik vind et ook goed klinken |
Citaat:
|
Citaat:
enne tweestemmig kan kloppen, de drummer wil nog wel es zorgen voor backing vocals ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bestel zoiets gewoon bij displeased, scheelt een hoop geld. |
Citaat:
alles is binnen behalve die cd, dus ik gebeld, maar dat deel van de bestelling hadden ze niet gezien (n) toch maar es keer doen ja |
|
clips zijn commercieel :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik maakte maar een grapje hoor vorkie ,clips zijn vet mits ze vet zijn :confused:
|
Citaat:
|
je moet natuurlijk wel ff zeker weten ,dat ik niet opeens een ban aan me broek heb hangen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
word dan me 4e keer geloof ik :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |