Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   kotse na blowe (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=197415)

^RiOtrIoT^ 26-08-2002 16:17

kotse na blowe

hoe kan ut dat un vriendin van mij nu al voor de 3e x achtereen heeft moete kotse na het blowe, ze had geen alcohol op ofzo en ze blowt nu al enkele jare

Anal Avenger 26-08-2002 16:29

zorg in ieder geval voor een volle maag ipv een lege.

^RiOtrIoT^ 26-08-2002 16:31

Citaat:

Anal Avenger schreef:
zorg in ieder geval voor een volle maag ipv een lege.
Jah, I know, ik weet zeker dat ze genoeg gegeten heeft, maar ik weet wel dat het alle 3 de keren wiet van een gast bijmij uit de buurt was, maar ik hoef er nie van te kotse

Snees 26-08-2002 16:36

is heel normaal. sommige mensen zijn gewoon wat gevoeliger qua kotsen. kan je nix aan doen, behalve genoeg eten, of niet gaan blowen.

^RiOtrIoT^ 26-08-2002 16:44

Citaat:

snees schreef:
is heel normaal. sommige mensen zijn gewoon wat gevoeliger qua kotsen. kan je nix aan doen, behalve genoeg eten, of niet gaan blowen.
hahaha, ik zal het haar zegge, dat ze maar moet kappe :p
maari kvond het gewoon vreemd, ze blowd redelijk lang en nu in 1s heeft ze gewoon al 3x achter elkaar moete kotse

DaTommy 26-08-2002 17:05

of ze is gewoon ziek ofzow?

Zap 26-08-2002 19:39

Rook het puur. Of met minder tabak. Kotsen is het gevolg van het niet gewend zijn aan nicotine, (nicotine vergiftiging).

Als dat niet werkt moet je eens 2 dagen later weer proberen dan is je lichaam gewend aan de tabak.

^RiOtrIoT^ 27-08-2002 18:15

Citaat:

Zap schreef:
Rook het puur. Of met minder tabak. Kotsen is het gevolg van het niet gewend zijn aan nicotine, (nicotine vergiftiging).

Als dat niet werkt moet je eens 2 dagen later weer proberen dan is je lichaam gewend aan de tabak.

oke tnx (y)

p-chez 29-08-2002 20:55

Citaat:

Zap schreef:

Nee, als je over je nek gaat van blowen, komt dat écht niet van de tabak hoor. Je hebt gelijk met dat je idd misselijk kunt worden als je tabak niet gewend bent, maar, misselijkheid is één van de (negatieve) kenmerken van THC.

AtHell 29-08-2002 20:58

een maatje van me werd alleen ff de eerste paar keren zwaar brak.. k denk dat het of aan de wiet ligt en dat jij er misschien niet ziek van word ofzo ?? probeer gewoon weer eens wiet uit n shop, als ze dan nog ziek word ligt het misschien aan de hoeveelheid eten die ze ervoor heeft gehad.. misschien juist wel te weinig ofzo ?? iig naar voor dr.

apekop123 30-08-2002 22:34

net een paar uur geleden nam een maat van me een fucking grote hijs northern light en hij moest bijna kotsen het schilde echt nix

]{ing 31-08-2002 11:16

nooit last van gehad.. hmm.. :)

Griller 01-09-2002 14:34

ik doe dat alleen als ik er ook nog veel alco0hol bij heb gehad

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.