![]() |
kotse na blowe
hoe kan ut dat un vriendin van mij nu al voor de 3e x achtereen heeft moete kotse na het blowe, ze had geen alcohol op ofzo en ze blowt nu al enkele jare
|
zorg in ieder geval voor een volle maag ipv een lege.
|
Citaat:
|
is heel normaal. sommige mensen zijn gewoon wat gevoeliger qua kotsen. kan je nix aan doen, behalve genoeg eten, of niet gaan blowen.
|
Citaat:
maari kvond het gewoon vreemd, ze blowd redelijk lang en nu in 1s heeft ze gewoon al 3x achter elkaar moete kotse |
of ze is gewoon ziek ofzow?
|
Rook het puur. Of met minder tabak. Kotsen is het gevolg van het niet gewend zijn aan nicotine, (nicotine vergiftiging).
Als dat niet werkt moet je eens 2 dagen later weer proberen dan is je lichaam gewend aan de tabak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
een maatje van me werd alleen ff de eerste paar keren zwaar brak.. k denk dat het of aan de wiet ligt en dat jij er misschien niet ziek van word ofzo ?? probeer gewoon weer eens wiet uit n shop, als ze dan nog ziek word ligt het misschien aan de hoeveelheid eten die ze ervoor heeft gehad.. misschien juist wel te weinig ofzo ?? iig naar voor dr.
|
net een paar uur geleden nam een maat van me een fucking grote hijs northern light en hij moest bijna kotsen het schilde echt nix
|
nooit last van gehad.. hmm.. :)
|
ik doe dat alleen als ik er ook nog veel alco0hol bij heb gehad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |