![]() |
iets nemen met de broer (of broertje) van je ex
Ja, zou je dat doen? iets nemen met de broer of het broertje van je ex? En hoe zou je dat doen als je dan daar weer thuis zou komen :p hehe, lijkt me vrij lullig voor je ex. Althans ik zou flink pissig worden denk ik :p
|
ik heb een vriendin en die heeft eerst iets gehad met de kleine broer dat 15 was . Nu onlangs heeft ze iets gehad met de grote broer dat 17 is en 18 wordt dacht ik ... Ondertussen verkeerd ze met iemand anders omdat de twee broers altijd ruzie maakten over haar en dat vond ze best wel kut ... Denk niet dat dat een goed idee is vooral niet in hetzelfde jaar ... maar je doet nog steeds wat je wil ... is dat het geval bij jou ofzo?:D
|
:D een vriend van me had in de eerste met de jongste van de 2, en in de derde met de oudste van de 2 :D best grappig toen ik het hoorde
|
tja, ik heb er geen ervaring mee en ik weet eigenlijk ook niet of ik het wel of niet zou doen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nooit iets beginnen met het zusje van m'n exvriendin...lijkt me verschrikkelijk, bovendien is het not done...
|
Als het bij haar zusje 'kinderverliefdheid' [11 jaar] was, en je nu (veel) ouder bent en je verliefd op haar zus geworden bent zou ik geen reden weten waarom het niet zou kunnen.
|
Citaat:
maar als het bijvoorbeeld is als je al wat ouder bent.. tja dan vind ik het toch niet echt kunnen ofzo.. Je confronteerd die ander er steeds mee dat je nu met zijn/haar broer/zus gaat en jijzelf staat dan ook weer steeds tegenover je ex.. tja ik weet niet.. ik zou me tegenover die familie dan heel raar voelen ofzo.. :confused: Voor mijzelf zou het iig not done zijn... |
kzou het echt raar vinden, ook dat je dan familiedingen hebt en je ex is er ook steeds, en je hebt weer dezelfde schoonouders.
neej ik zou dat niet kunnen, vooral omdat je dan heel de tijd met je ex te maken hebt, en zn familie en huis enzo. |
Citaat:
vond het echt een rare situatie.. en als ik t overnieuw zou kunnen doen, zou ik er denk ik ook niet meer aan beginnen |
wehehe...dis beetje of topic ma wel humor...
een vriendin van mij heeft met het jonge broertje ( 18 ) en ik met de oude broer ( volgende week 20 ) :D k vind uht wel gezelliej :D |
Jazeker, ik zou die twee personen ook echt als twee verschillende personen zien. Dat ze toevallig familie zijn zou me helemaal niks uitmaken. Natuurlijk is het wel vervelend de hele tijd met je ex geconfronteerd te worden, maar ja.. life sucks en love conquers all.
|
Doet me beetje denken aan zo'n soap.. dat zo'n vrouw eerst wat met een man heeft, dan met zijn vader, en dan met zijn broer.. :D
Ikzelf zou toch wel heel erg verliefd moeten zijn wil ik iets beginnen met een broer (of zus) van een ex.. |
ik heb weleens met de broer van een van me exen gehad maar om het nou een van me exen te noemen is een beetje onzin want met de jongen had ik vroeger alleen maar een soort school verkering en met de broer kreeg ik een beetje echt verkering.. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |