![]() |
[foto's] middagje rotterdam
|
Ik vind ze wel mooi, erg origineel :)
Maar die laatste, wat is dat? Een vloer of een muur? Laat ik ze per stuk eens bespreken :) #1: Leuk, je ziet een bank vanaf een ander perspectief, de belichting is goed, lekker weer ook:D Alleen had ik, als ik de foto zelf had gemaakt, ingezoomt op een van de mensen die daarzat, waarom heb je dat niet gedaan? Benieuwd... :) #2: Mooi!! Het lijkt alsof die huizen scheef staan, mooi joh! #3: Niet zo, de belichting vind ik niet echt mooi, het verschil tussen licht en donker is niet mijn smaak.. #4: Heel mooi, vooral omdat de weerspiegeling van de camera niet te zien is en wel de weerspiegeling van die lantaarn! Heeeeel gaaf, echt mooi! :) #5: al gezegd :) |
Die roltrap vind ik heel mooi, er hangt een soort van spannend sfeertje omheen, een beetje mytiek...
|
Ik vind de foto's wel mooi...maar niet bepaald origineel, ik heb op het web soortgelijke stuff gezien
|
Algemeen: er zit/staat wel in/op elke foto duidelijk een compositie, maar de foto's spreken mij niet erg aan.
2: ik vind het zo leeg... als er toevallig wolken of iets dergelijks waren geweest had ik hem misschien mooier gevonden. Ik denk dat het ook mooi geweest zou zijn bij zonsonder/opgang met (het silouet van) die huizen op de voorgrond. 3: Het heeft toch wel iets... hoewel ik het contrast persoonlijk te groot vind.. niet zo mooi vind ik dat in dit geval... 4: vind ik hetzelfde als 1 eigenlijk... 5: deze vind ik wel leuk... ik weet niet echt waarom... het is zo schuin maar toch ook weer niet... Doordat die stenen verschillende "strepen" enzo hebben denk ik. |
yay, heel mooi vooral 2 en 5,
5 is apart kan moeilijk zeggen waarom. 2 is juis mooi omdat ie leeg is. en idd jammer van die lantaarn, zoiets stoort best wel :( de rest iets minder, maar dat komt door m'n eigen smaak |
Citaat:
|
Die foto van de bijenkorf is leuk :D :p
|
leuk gedaan, vooral die roltrap... 't zelfde idee had ik trouwens ook laatst, als ik een keer ga winkelen ook maar m'n fototoestel meenemen :)
wat voor camera gebruik je? |
fuji s602 zoom, digitaal
|
Echt hele mooie foto's!! Ik vind die huisjes erg koewl (y)
|
Mooi!
Mag ik die foto van die kubuswoningen ff lenen voor de voorkant van mijn PO wiskunde? |
#1: Heeft wel wat, alleen naar mijn mening had er wel wat meer van de achtergrond op gemogen.
#2: Strakke foto, alleen ligt er erg veel nadruk op de blauwe lucht. Ik dacht de foto te herkennen uit een oud Wiskunde boek... Citaat:
[fotosoep editje] #3: Wow, deze is echt heel mooi, simpel op de één of andere manier heeft deze foto een bepaalde sfeer (y) #4: Érg mooi, geen commentaar #5: Niet echt, misschien iets te simpel, heeft geen factoren die het echt heel mooi maken... |
Upload ze ff ergens anders ofzo.. ;)
|
Citaat:
Ik zou het niet weten, ik kom er nooit |
Citaat:
|
Citaat:
En upload ze ff ergens anders. :) |
:( zie niks..
en aan het commentaar te horen wil ik ze echt wel ff zien..:S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |