![]() |
kan iemand me hierbij helpen?
sorry ik wist niet hoe ik de topic moest noemen.en het kan misschien een beetje raar overkomen.het gaat over aan meisje,laten we haar "k" noemen.vroeger toen ze klein was en met de barbies speelde liet ze ken barbie geregeld slaan en verkrachten en anderhand maakten ze het dan weer goed.is het normaal dat een jong kind zoiets denkt en doet?of moet dit altijd gepaard gaan met een bepaalde gebeurtenis?en hoe kan het dat ze aan zoiets denkt?
nu is "k" 18 en ze kickt een beetje op ruzie.ze wil alleen met iemand samen zijn om eens geregeld slaande ruzie mee te hebben en het naderhand weer goed te maken. kan iemand me hierbij helpen om dit te doorgronden? alvast bedankt xxxx |
Komt me bekend voor. Het eerste waar ik aan denk is: ouders! Als een kind met barbies een geweldadige liefdesverhouding nadoet, is dat meestal een weerspiegeling van wat het kind zelf ziet. Dat kan, dat hoeft dus niet. En als ze later zelf ook die trekjes heeft, lijkt het wel of ze een heel verkeerd voorbeeld heeft gehad.
Wat ook kan, is dat ze als kind zelf dingen heeft meegemaakt (niet alleen gezien dus) en dit afreageerde, en daardoor nu verstoord gedrag vertoond. Zo iemand ben ik een beetje :o En vervolgens kan het ook gewoon geen reden hebben.. |
thanx.maar haar ouders hebben nooit een gewelddadige liefdesverhoudeing gehad,dat is het rare eraan
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed.. als kleine kinderen al weten hoe een verkrachtingsscene eruit ziet, kijken ze OF teveel films, OF hebben ze het zelf gezien. Het kan prima zijn dat dat meisje gewoon een voorliefde heeft voor relaties vol tegenstrijdigheden, dat interessant vind. |
Ze zal de aandzcht mischien fijn vinden als ze iets goed maakt, maar daarvoor moet helaas eerst iets slechts gebeuren.
REIE |
Citaat:
Zo voel ik me schijnbaar het beste in een relatie als de ander moeilijk is, gesloten is, en soms agressief of onverschillig is. Ik ben dit van kleins af aan gewend, en als je aan de lopende band lief voor me bent, me aandacht geeft, afspraken voor me af zegt, dan vind ik je eng. :o |
jah, et kan ook ietys zijn wat ze op TV vaak gezien heeft, of waar ze veel over leest.
Het hoeven niet perse haar ouders te zijn ntuurlijk die ze nadoet, ze maakt het altijd weer goed zeg je....? hmmmm ik weet niet zo goed.........misschien is ze toch erg op zoek naar liefde, vriendschap, maar kan ze er om de een of andere reden niet mee omgaan als het te dicht bij komt, gaat dus ruzie maken om mensem op afstand te houden, en krijgt daar vervolgens spijt van.....................:S ik weet nie |
Citaat:
De vakantie zelf, (het maken van de ruzie), vindt ze niet leuk, maar het thuiskomen (goedmaken van de ruzie), wordt hierdoor des te leuker. |
Citaat:
Een ruzie kan een heleboel duidelijk maken en rechttrekken, maar sommige ruzies zijn gewoon zinloos en pijnlijk. |
Citaat:
Ze gebruikt de vakantie niet om uit te rusten en leuke dingen te doen, maar zit alleen maar thuis met haar gedachten. |
heel erg bedankt allemaal,het heeft me wel geholpen een antwoord te vinden
xxxxxxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |