![]() |
You...
you used me
and played with me you said you loved me and cared about me and how stupid could i be, i believed you you fucked me up and made me angry Fuck, what else did you do all your lies, i puke on it especially on you you turned my world upside down your sentimental tregedies you thought you were the best in town you only spread disease your arrogant face with your evil smile always your word ready in case i won't listen to you anymore, not even for a while i banish you out of my life out of this world, out of my mind how would it like o be to cut you withe my knife only you i would bind i'll let you dig your own grave god let me do this and i'll be save forever... dit gedicht gaat over 2 van mijn exen, maar vin m nie zo mooi... t gaat mij om de inhoud iegluk, wat er speelde |
hij wel goed eigeluk.. aggressief.. http://forum.scholieren.com/cool.gif
|
damn wat heeft die gozer je wel niet allemaal geflikt dat je zo agressief op hem ebnt?(wat trouwens wel een stoer gedicht op heeft geleverd)
kuz aaf |
te veel...
|
ze hebben tegen me gelogen, veeel te veel, iets waar ik absoluut niet tegen kan , ze hebben me allebei gebruikt, 1 daarvan is zelfs meer dan 15 keer vreemdgegaan in 4 maanden, en ga zo maar door...te veel om op te noemen...
xxx |
..* waren vast *idiote players*
succes.... hopelijk heb je al je verdriet op dit gedicht kunnen uitleven |
idiote players, ja dat waren het ook, maar t verdriet ben ik nog nie helemaal kwijt maar dat komt wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |