![]() |
nieuwe liedje crazy town
hoe heet dat nieuwe nummer, iets met starry eyes ofzo. Wie weet ut toevallig???? Tis erg dringend, moet het NU weten. :)
|
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, niemand weet het..... :(
|
begin hier niet over crazy town.
of wil je je kuitbeen kwijt? |
nee, nie echt, maar ik wil het nog steeds weten...
|
het is wel die gozer van crazytown, maar dat nummer is volgens mij niet onder die naam, dus ff doorzoek, heb m ook gehoord, is beetje zelfde als butterfly, wel ietsje beter
|
Crazy Town? Is dat niet die alto-boyband?? Lijkt me een gouden combinatie in een tijd waarin iedereen zich wil onderscheiden en apart zijn maar het toch ook wel fijn vind om ergens bij te horen :)
Maar even on-topic, heb desondanks toch even gezocht en het antwoord is: Starry Eyed Surprise Voor al uw vragen over Crazy Town, gewoon even op hun eigen forum rondbladeren: Gekke Stad Forum Wat ik al niet over heb om mijn medemens te behagen... ;) |
volgens mij is het van een of andere DJ, die gast blehrt er gewoon wat doorheen. Volgens eigen zeggen word de nieuwe CT wat pittiger (da`s moeilijk!), maar goed.
|
tis van de dj Oakenfold, en die crazy town gasten doen mee gloof ik.
|
Citaat:
|
Paul Oakenfold feat. Swifty - Starry-Eyed Surprise afkomstig van het album Bunkka van Paul Oakenfold, ...
|
Brrrrrooooeeeeem.......Brooooooooooem..........neeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaannnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeannnnnnneeeeaaaaaan.........whh yynnnnennnnynn.....pftft sttssjjjst pfftssss
dat is een dragrace. |
oke uw redder in nood. Het nummer is van Paul Oakenfold en daarin rapt de rappert van crazy town wat mee.
|
Citaat:
kheb dat nieuwe nummer nog niet gehoord maar kvind hun oude werk 3 keer niks. |
Citaat:
|
kvond het vorige crazy town nummer zwaar kut
maar kvin dit wel leuwk eik :o |
ja man, revolving door was echt helemaal nix. Butterfly von ik wel weer leuk eigenlijk. :)
|
Wat een kutnummer, zeg!
|
Citaat:
die zang/rap is zwaar irri |
ach ja, dat kan he. :)
|
Citaat:
Wat een boutnummer trouwens. Je jat een melodie, remixt het een beetje, en laat een ongetalenteerde aap er wat incoherents doorheen brabbelen. Ik kan me een tijd herinneren dat Oakenfold interessantere dingen deed. [/nostalgia] |
Kindjes die vragen worden afgeslagen/ overgeslagen
|
:d :d :d
|
ik vond Butterfly ook al een mooi nummer (niet origineel natuurlijk...), en dit mag ik ook wel graag horen... :) maar zo te zien zijn er niet veel mensen het daar mee eens...
|
Crazy town?? wat is dat? hahahaha, als het een band is, wat een domme naam..
|
die lui komen uit pearsens moddergat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |