![]() |
Nagels, hoe krijg je ze wit?
Ik heb nu wel redelijk lange nagels, maar nu zou ik ze eigenlijk ook mooi wit willen hebben (alleen daar waar het dood is he) Ze zijn nu beetje grijs/geel achtig en daz nie mooi!!
Tips anyone? tnx |
witte nagellak of witte potlood
|
je kan het met een nagelpotlood doen. Dan maak je ze aan de onderkant wit. Wat je ook kan doen is: Witte nagellak kopenen dan op de rand van het dode en levende gedeelte een stukje plakband plakken, dan het dode gedeelte lakken plakband weghalen en even met basic nagellak overheen gaan. Dan heb je dus french manicure
succes :) |
Idd, french manicure, als je er goed spul voor hebt, ziet het er super mooi uit...
Verder is zo'n nagelpotlood ook een hele uitvinding, kan je vrij snel doen, kan niets mis gaan en ziet er mooi uit... |
Wat ik weleens doe is een citroentje tussen de boodschappen doen en dan opensnijden en over mn nagels wrijven. Het maakt je nagels wat broos (ik heb sterke nagels, nergens last van dus), maar het bleekt wel.
Als je alleen het bovenste randje erg wit wilt hebben, kun je het ook met wit potlood of nagellak bewerken.. alleen dat moet dus steeds overnieuw enzo. |
Dat French medicure lijkt me wel wat!! Tnx
|
Koop een potje verf....
BB |
Waaah wat lees ik nou, zo'n kereltje die dit een stom onderwerp vondt??! Boeie... waar moet ik het anders plaatsen...
Bedankt de mensen die voor me opkwamen :) |
witte nagelak miss ?
|
niet roken :confused:
|
Citaat:
|
als je kalkgebrek heb dan krijg je ook witte nagels (geloof ik)
dus je kan ook gewoon minder kalk eten maar dit lijkt me niet echt gezond |
Citaat:
|
ey,
ten eerste dat van die witte vlekjes op je nagels. dat komt dus niet door kalk gebrek! dat komt ddor een beschadiging aan je nagelriem ofsow? k weet ook niet precies hoe dat zit! maar ja daar ging de vraag niet over! je kan het idd met witte nagelak doen die heb ik ook kan je bv bij de yves rocher bestellen! maar ik krijg et op mijn ene hand er nooit netjes op ook niet met die speciale stikkertje of plakband! hoe doen jullie dat dan? Kus |
Nail Tip Whitener
Bij de etos van 17 |
Citaat:
Hmz, ik krijg t met die speciale stickertjes meestal wel netjes :confused: Als je met je 'slechte' hand begint, word t wel netter gloof ik.. |
Betamethason schreef:
[QUOTE] Als je je nagel stoot (hard) dan krijg je van die witte vlekjes geloof ik.[QUOTE] Citaat:
owkeej dan probeer ik dat wel een keer thnx :D Kus |
Citaat:
Ik gebruik een gewone witte naggellak om het topje wit te maken, daarna blanke (of parelmoer) nagellak erover heen. |
Mijn handen:
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=13941 Heb ze trouwens nu wat korter en minder rond En deze: http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=13942 Dat randje maken is in het begin heel moeilijk, maar dat moet je gewoon oefenen, dan gaat het steeds beter |
Mooi gelakt (y)
|
Citaat:
mooie pink trouwens (y) :p |
Citaat:
|
dit is echt zon topic voor meisjes he? :D
|
door erop te slaan met een zware hamer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wist niet eens dat nagels dood gaan.. dat stukje wat zeg maar wit is als je er op kijkt (en dan bedoel ik niet die maantjes), is toch gewoon wit omdat er geen vlees meer onder zit?
je hele nagel is toch gewoon wit? (nouja beetje doorschijnend vage kleur dan) |
Citaat:
|
hoe kan je nou met zo'n witpotlood aan de onderkant tekenen.
want ik deed het wel is in de winkel om te testen maar ik zag niks, moet je het natmaken ofzo ?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |