![]() |
Vergeten
brandende kerstverlichting
stak de wanhoop aan een gordijn van rook waardoor we angst hoordden snijden dit dramatische beeld van het haring-etende Volendam wordt naar achter geschoven door het instorten van de tweeling de instorting van de wereld economie aangestoken door de duivels de hel ontstond met zijn rook rondom het vuur de Satan heeft alle ogen gericht op hem gekregen waardoor de 'kleinere' rampen in de schemer worden gezet |
Mohooi
|
Mooi!
interesting http://forum.scholieren.com/smile.gif Maar de Ramp in Volendam is niet helemaal weggeschoven(als dat een kleine ramp zou zijn..) We hebben ervan geleerd. A-prick |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor mij bestaan er geen ´kleinere´ of ´grotere´rampen..het woord ramp zegt genoeg.
|
Schoon gedaan zenne!!
(vraagske: woonje dichtbij Volendam ofzo, keb vorig jaar wel iets gehoord over ne brand in Volendam, ma kweeternie zoveel va omdak in Belgie woon en daar spreke ze nie zoveel over é) of eb je da zelf meegemaakt? [Dit bericht is aangepast door valentje (24-12-2001).] |
Citaat:
|
ik vindt hem heel mooi ,maar tegelijk tijd vindt ik hetr niet echt jou stijl ,en bij jou hou ik toch meer van het engels
maar het het si wel een mooi gedicht xxx sylvana |
mowh...niet echt een van je beste..
|
ik heb er niet echt een gevoel over, 't spreekt me niet echt heel erg aan eigenlijk..
|
Citaat:
|
wanderlust ? hmm me and the wanderlust van sailing to philadelphia van mark knopfler ?
|
Citaat:
|
He's back....
|
Deez is ook heel mooi,maar die andere vond ik wel iets mooier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |