![]() |
meisjes met stropdassen
wat vinden jullie ervan waneer een meisje een stropdas draagt???
zelf vind ik het wel cool staan eigenlijk. Niet als het met een net blousje is, maar gewoon bij een of ander truitje, en dan moet het niet zo strak zitten vind ik........ |
Dat is toch best wel achterhaald nu?
|
af en toe staat dat wel zeer geil
|
ik vind dat echt heeel erg cool staan. maar dan moet het wel een echte lange stropdas zijn. vooral bij van die strakke bloesjes vind ik het onwijs leuk.
|
Vind er nu niet veel meer aan, in het begin toen niemand het nog had kon het wel iets hebben af en toe... bij zakenvrouwen bij een mooi pak of mantelpakje of zo kan het wel heel stijlvol staan maar verder vind ik er weinig aan. Heb er zelf voor een hockeyfeest ooit 1 omgehad maar dat was meer voor de fun.
|
bij mij op school zat zon meisje die had dat altijd met kerstmis aan ofzo, whaha zat der grappig uit, zit dat ding loste bungelen, nee geen porum, bij mannen vind ik het al erg
|
Ik vind het bij blousjes heel koel, niet van die korte dingen die ooit eens in waren. Ik heb zelf een bordeauxrood kinderstropdasje met een heel klein hertje van mijn oom, is heel lief bij een wit blousje.
|
Citaat:
|
bedoel je dan als ze in een soort pak zitten, of als alternatieveling..
maareuhm, eerlijk gezegd.. als een meisje dat draagt [alternatieveling] vind ik dat eigenlijk een beetje een dom gezicht.. vind het niet mooi... |
t ziet er wel leuk uit maar op de een of andere manier vindt ik t soms een beetje hoerig eruit zien...
laatste tijd zie ik er overigens niemand meer mee lopen |
Als er iets lelijk is, dan is het wel roze kleren. Maar een stropdas is bijna net zo lelijk.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
jah, idd zij doet het ook.. vind het niet speciaal mooi hoor.. |
het kan inderdaad leuk staan...wit blousje zwarte stropdas zwarte strapless korsetje erover...leuk:) mjah het moet je wel staan....
|
ik vind het voor geen meter staan
bij zakenvrouwen met zon pakkie die het voor hun werk dragen is het oke, maar ik begrijp niet waarom iemand van 16 of zo het zou dragen (n) |
Ik vind het meestal niet mooi. Mijn zusje doet er ook weleens eentje om, vind ik helemaal niks
|
Niet leuk, nooit leuk gevonden.
|
Ligt eraan hoe je het combineert.
Met een vrouwelijk mannenpak vind ik het wel mooi. En kanten stropdassen zijn ook gaaf. |
ik draag n stropdas aan mn broek...telt dat ook?
|
hmmz, staat wel leuk voor een keertje..
|
Citaat:
|
Ik word er niet echt warm of koud van.
|
Citaat:
|
een stropdag is echt een fashion-no-no:D
Wat wel een beetje leuk is: de stropdas om de heupen heen strikken als een soort riempje... |
Ik vind het niet leuk staan, nee.
|
niet over gewone kleding heen...bij een mantelpakje kan het wel...maar niet zoals op die foto´s hierboven (n)
|
Vind het wel grappig staan soms..
|
Ik gebruik er wel eens een als riem. Maar ik gebruik wel meer als riem.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word er niet warm of koud van ,maar sommige vrouwen zou ik wel met een stropdas om hun nek willen zien....
|
vink wel kewl! :cool:
|
heel mooi maar dan wel die smalle, dikke zijn lelijk en opa achtig
|
Ik vind het heel koel, maar dan in combinatie met een wit getailleerd bloesje met 3/4 mouwen, en een wijde skatebroek eronder :)
|
ik draag er nu 1 :)...ik vind het eigenlijk alleen cool omdat ik ze zelf kan knopen...
|
achterhaald
|
'k vin er nix aan, om eerlijk te zijn....
|
ik vin et koewl meisje uit mn klas heeft et ook aan steeds staa grappuug :)
|
Ik vind het niet kunnen, vind het trouwens ook niet mooi.
|
Heb het wel een tijdje gedragen, vind het nog steeds wel leuk, maar niet zo origineel meer... en meer voor in de winter eigenlijk...
|
niks aan vind ik ook niet zo orgineel meer
|
Citaat:
wat kun jij dat altijd op een treffende manier zeggen! :D k vind et best kewl staan.... maar dan moet er wel een beetje korte rok onder ofzo..... *nee, k ben geen seksueel gefrustreerde puber* |
Ik vind het erg leuk.
|
Het is soms wel leuk, ligt er heel erg aan hoe je het combineert.
|
g.. I can try to get away but I've strapped myself in zegt:
http://www.bassdrive.com/BassDrive.m3u |
[olgar en martje]
STRIKKEN DIE HAP en sticker op je hoofd |
Sommige dames kunnen het hebben, maar over het algemeen vind ik het er een beetje ordinair uit zien. Het hoort gewoon niet echt bij een vrouw. Komt ook een beetje dom over.
|
Citaat:
:rolleyes: conformist |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |