![]() |
Lowlands CD .... Mooi???
ik zag zo iets op tv? :p maar euhm is die mooi? :)
|
Neej, hij ziet er niet uit (n)
(ik weet niet, lijkt me niks eerlijk gezegd) |
hijs blaah
|
Ik heb hem niet, ook niet gezien wat er op stond. Vriend van me zei dat Korn er niet eens op stond. Nou ben ik zelf niet hoteldebotel van Korn, maar geen Korn op de Lowlandscd kan gewoon niet. Veel soeps zal het dus niet zijn.
|
wat wil je voor 7 euro.....daarvan kun je niet fatsoenlijk royalties af gaan dragen :D
|
hmz, khad ff vlug gekeken wat dr op stond maar vond het echt niet boeiend.. Ik bedoel, weinig grote bands dr op en dan bijv. 2 nummers van Kirsten, tis dat nou weer voor onzin?
Mja.. is dus niet boeiend volgens mij en al helemaal geen Lowlands.. |
Tis geen erg boeiende cd nee.. paar dingetjes die er op staan zijn wel leuk hoor, maar verder veel onbekende, kleine bandjes.. het meeste is ook niet zo mijn smaak..
|
Hij is rond met zo`n gaatje erin, weet je.
|
hm keej :)
|
Citaat:
|
ik had hem gekocht bij de free, is die gast vergeten de cd kortingsbonnen erbij te doen.
niet dat er iets leuks tussen zat, maar toch.... voor €6.99 is het wel redelijk, 3 cd's... ik heb hem alleen nog geen 1 keer geluisterd :p |
tzou veel leuker zijn als ze na lowlands een live-cd maken.....
|
Ik heb em gehoord toen ik bij de kapper zat voor me dreads en ik vond em niet erg leuk, eerlijk gezegd
|
staan echt maar een paar leuke nummers op, allemaal onboeiende dingies verder...jammer hoor..
|
Citaat:
eeh zit in het boekje in de hoes!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |