![]() |
A clockwork orange
Een film van stanley Kucbrick.
Misschien leuk om een keertje te zien. Hij komt volgens mij op woensdag om half negen op v8. Veel kijkplezier (als je de film gaat kijken). Aan degenen die de film al gezien hebben, wat vonden jullie ervan? |
Ik heb hem nog nooit gezien.. ga hem wel kijken, als ik er aan denk..
|
keb er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel over gehoord, en de muziek erbij is egt gruwelijk dus kga zeker wel kijken
|
Briljant. Eén van Kubrick's besten, zowiezo één van de beste film ooit. Over een jonge crimineel die gruwelijke verkrachtingen en een moord op zijn geweten heeft en een niet minder gruwelijk 'genezingssysteem' krijgt in de gevangenis.
|
Citaat:
|
|
Up!
|
Hij was VET
|
Misschien ga ik em vanavond wel kijken ja, heb het boek voor m'n lijst gelezen, vond het een uitermate boeiend boek.
|
super film............ hij is net begonnen.. dus allemaal kijken mensen :)
|
Is een fantastische film idd :) Maar toch blijft het boek beter ;)
|
*kijkt*
en *neemt op* :D :D |
ja, en dan kom je bedrogen uit...
v8 laat 't voor 't gemak even lijken of de film afgelopen is na de zelfmoordsprong van Alex.. wat dus fucking niet zo is. (/me heeft de originele videoband thuis.. en er zit nog zo'n 15 tot 20 minuten film na die scene.) ik heb al een boze mail verstuurd... (die laatste scenes zijn nogal cruciaal voor 't verhaal en de boodschap) klaag mee --> info@v8tv.nl |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |