![]() |
Nada Surf komt naar Nederland
Nada Surf komt in oktober naar Nederland:
1 oktober - Melkweg, Amsterdam 2 oktober - Effenaar, Eindhoven 3 oktober - Vera, Groningen ik weet dat Retisonic in het voorprogramma staat in de Effenaar... wie gaat er naar een van deze concerten? |
Dan zit ik helaas in Rome...... :(
|
Ik zat te denken over het concert in Eindhoven, maar ik weet 't nog niet helemaal zeker
|
heel misschien ga ik wel naar amsterdam
|
in amstedam staat clean in het voorprogramma en in groningen en eindhoven retisonic
|
Citaat:
|
nada surf is op zig wel koel, kzag ze een aantal jaar geleden op pinkpop, was wel vet...
maybe dat ik wel naar a'dam ga |
Heeey....:)
Ja, ik ga denk ik wel 1 oktober. |
ik ga wel denk ik...
En dan natuurlijk in de VERA! |
Dat ze in de effenaar komen is al een heeele tijd bekend,
ik twijfelde maar ik ga al naar Tiamat en Lacuna Coil ofzo.. En om er nog een bij te doen.. nee.. word mij te $$$$ |
dan ben ik in vera... jeugdsentiment:D
|
Hmm, lijkt me wel vet. Kijken of er nog vrienden van mij zin hebben om mee te gaan.
|
ik heb m'n kaartje voor 2 oktober in de effenaar (y)
|
en ik heb er zin in enzo
|
die in vera is uitgesteld tot 19 december!!!!
:mad: ff wachten duzzz.... |
dan ga je naar de effenaar (y)
|
weet je hoe ver weg!!!!
|
Citaat:
|
okeej....
maar ik denk dat ik toch maar ff wacht tot 19 december... |
Ik ken ze eigenlijk alleen maar van Popular :o .... iemand miss een d/l tip ...?
|
treehouse
deeper well bacardi firecracker sleep stalemate |
wie gaan er allemaal naar het concert in eindhoven? ik heb een kaartje verder ken ik niemand die een kaartje heeft :(
|
groningen verplaatst naar 19 december
|
Citaat:
|
in groningen ga ik ze misschien wel zien. maar zijn ze eigenlijk goed? ik ken ook alleen popular. dat was wel een heel aardig nummer. ik hou wel van dit soort rock geloof ik, maar ik heb me ook laten vertellen dat dat album destijds nogal tegenviel.
|
de rest van het album is best anders dan popular... maar ik vind 'm goed
|
't was supercool
ja... dat hebben jullie allemaal gemist he :D |
dus ik kan wat verwachten 19 dec.?
|
jah
|
ze komen ook vrijdag 20 dec naar de Waterfront in Rotterdam, met voorprogramma Voicst.
en ik heb al kaartjes |
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand hoe duur de kaartjes zijn voor het concert in Waterfront, want dat vind ik wel even een leuk sinterklaascadeautje :D |
ze komen ook in doornroosje, misschien ga k daar wel heen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |