![]() |
[COLOR=darkred]wie gaat er 2 mei a.s. ook naar Griekenland??[/COLOR]
ik zit nu in de 5e en ik ga in mei naar griekenland naar school, ik heb er echt onwijs zin in.
we gaan niet naar athene en die shit, maar rondtrekken op de peloponnesos met onze prive chauffeur (yo) gister kreeg ik het programma en er staan allerlei 'culturele en minder culturele' dingen gepland, om 8 uur 's ochtends wandelen enz.... aaarg echt iets voor mij... alleen jammer dat ik in een klas zit met alleen maar (bijna alleen maar...) muppets zit.... allemaal gepekoppen, maar goed, we maken er iets prettigs van... gaat een van jullie ook rond die tijd?? x mad |
Je kunt in de topictitel enkel het standaard lettertype gebruiken, omdat ik de code in de titel wat slordig vond staan, heb ik hem verwijderd.
|
ja ok haha ik wist het niet en het stond erg lelijk, thnx
|
Wij gaan met school niet naar Griekenland, wel naar Rome, dit schooljaar ga ik voor de tweede keer mee in de periode van 5 -14 april. Nog meer mensen die rond deze tijd naar Rome gaan?
|
Ik ben anderhalf jaar geleden naar Rome geweest en het was ontzettend leuk! Ik zou zooo graag nog eens naar Griekenland willen, maar dat gaat waarschijnlijk binnen 4 jaar ook nog wel gebeuren met mijn studie! Anyway, geniet ervan!
|
Ben ik het helemaal mee eens.
Rome was stoer maar Griekenland lijkt mij nog mooier om te zien! [PS. was het leuk?] |
Ik ga in de vijfde ergens in het voorjaar naar Rome waarschijnlijk :)
Duurt nog wel een paar jaar... *kan niet wachten :D* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |