![]() |
[gadgets] flash mp3 spelers
ik ben op zoek naar een goede mp3 speler met flash geheugen (compactflash/smartmedia/mmc/secure digital/etc. geen cd spelers dus)
vandaar dit topic, welke zijn het beste van het moment? post aub foto's en specs en eventueel andere informatie en is er iemand met een sony network minidisc? een goed alternatief? |
:eek: er moeten toch mensen zijn met een mp3 speler..?
ik heb pas een mp3 speler gevonden die een beetje aan mijn eisen voldoet http://www.i-d-o.com/index/i70d.jpg 199 euro, is te doen iemand nog andere ideeλn? |
Waarom geen mp3-cd spelers? Ik vind het persoonlijk veel handiger om een paar 8cm cd'tjes te gebruiken dan peperdure flashkaartjes.
|
Citaat:
Een Compact Flash kaartje van 128Mb (Dane Elec) heb je al voor zo'n 65. Dat lijkt me niet echt duur. |
Citaat:
Voor minder dan 65 euro's heb je een spindel met 100 8cm cd's van 185 mb. Laten we maar zeggen dat zo'n kaartje relatief 150 keer zo duur is.. Het in mijn ogen enige echte voordeel van de flashplayer is zijn grootte. Maar dat weegt voor mij niet op tegen de nadelen, doe mij dus maar een 8cm cd speler! |
schokgevoeligheid, gewicht en grootte spelen voor mij een grote rol, ik wil dus ook geen 8cm mp3cdspeler!
|
Ik heb een MPIO DMG gehad... errug mooi ding... inclusief 128 mb flashkaart.. kostte me in totaal 250 euro. verkocht voor 275 :)
www.mpio.com www.mmport.nl |
Ik heb niet zo heel veel verstand van MP3 Spelers, maar mij is verteld dat de iPod erg goed is. Is er in varianten van 5 GB, 10 GB en 20 GB...
http://www.apple.com/nl/ipod/images/...op07112002.jpg Tis weliswaar van Apple, maar d.m.v. FireWire is het ding ook te gebruiken met windows. Hier was specs van de 5 GB versie: Citaat:
Is meteen een oude review van vorig jaar. Ondertussen kan je het wel gebruiken onder Windows (met FireWire dus). Zie ook: Apple.com en Apple Store Prijzen voor 5, 10 en 20 GB zijn respectievelijk 399,-, 499,- en 649,-. Erg prijzig dus. Maar wel een mooi ding ;) |
Citaat:
De DMG is alleen kleiner.. hmm En vierkant.. Waarom heb je de jouwe weggedaan? (Ipod is veel te duur btw) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |