![]() |
Counterstrike probleempje
Ik heb net Half-Life Generation gekocht (da's een package met Half-Life, Opposing Force en Counterstrike). Nou wil ik dus gaan counterstriken. Nu heb ik de hele serverlist binnengehaald maar als ik een server aanklik staat er: "You cannot connect to a server which is operating under a different protocol version".
Ik heb Half-Life 1.0.1.1 (ik ben nu 1.1.0.0 aan het downloaden) en counterstrike versie 6.0.0.0. Nou heeft Infaustus versie 1.5 en bij hem doet alles het wel. Is 6.0.0.0 nou een hogere versie of niet? En waarom doet ie het bij mij dan niet? bvd |
Ohja, de meeste servernamen zijn ook in het grijs weergegeven, met uitzondering van een paar.. heeft dat er iets mee te maken?
|
ik zou hem ff reinstallen als ik jou was
|
wat voor specs heb je ? mode, internet etc
|
Mode....?
Ik heb iig kabelinternet bij UPC. |
Citaat:
hoeveel Mhz ? je kaart?wat voor merk Mb-ram? etc etc dan MISCHIEN kunnen we je helpen (y) |
ehm ok...
dld gewoon de mod versie van cs, 1.5 en 1.1.0.0 als hij het dan niet doet ligt het missschien aan je specs maar dat lijkt me sterk, die zijn volgens mij bij dit probleem geheel n.v.t |
Verkeerde uPDATES geinstalleerd?
|
je bent bezig met de verkeerde updates volgens mij, kijk op http://www.planethalflife.com
daar staat volgens mij wel wat je allemaal moet hebben |
ok alle newbs hierboven :rolleyes: er zijn er 2 die een beetje in de buurt komen...
het systeem wat ie heeft doet er bij dit prbleem dus echt HELEMAAAL niets toe.. en ook een reinstall HEEFT NO FUCKIN USE :p die grijze servers betekent gewoon dat ze een ANDERE versie van of hl of cs draaien als jij.. dus kan je ze niet joinen... gebruik je halflife + cs-cs die in hl generations zat ? die cd is de RETAIL verstie.. daar heb je geen halflife voor nodig en daarvoor moet je RETAIL updates downloaden... ik zou iig niet voor die retail gaan want daar zijn de namen van wapens niet origineel.. als ik jouw was zou ik halflife installeren (die hl cd die je heb) de 1.1.0.0 update voor hl eroverheen.. en dan de MOD versie van cs downloaden.. cs15full.exe ofzo heet ie.. dus niet de RETAIL.. de retail heeft namelijk andere versie nrs als die mod.. en bij de mod versie heb je wel originele namen bij wapens enzo |
Ik heb nu:
halflife versie 1.1.0.9 counterstrike versie 1.0.0.5 zijn dit wel de meest recente? |
Je hebt Generations.. dus je hebt een CD met Half-life en een CD met CS...
Je kan 2 dingen doen... CS (CD) installeren en dan patchen naar nieuwste versie.. OF Halflife installeren en dan de FULL MOD versie downen.. en natuurlijk patchen.. De nieuwste versies zijn : HL1110 CS15 (mod) CS1005 (retail) Als je Halflife installeert.. raad ik je aan om HL1110full.exe te vinden.. en daarna csv15full.exe Als je NIET halflife wilt installeren... dan pak je je CS cd.. en daarna OOk HL1110full.exe ... MAAR voor cs heb je dan cs1005.exe nodig De CS-files zijn hier te vinden: http://www.counter-strike.net/downloadcs.html HL1110FULL is hier: http://shrimpwars.be/files_list.php?ID=524&DOWN=1 Dus: HL + CS : hl1110full.exe + csv15full.exe CS-only: hl1110full.exe + cs1005.exe |
Citaat:
en dan ga jij hem weer aanmoedigen dat te doen.. ben jij nou zoo dom ? als die gast doet wa ik zei kan ie zo csen en hoeft ie ook niet te vrage of 1.0.0.5 de nieuwste is want dan kan ie zelf ook wel leze dat 1.5 de nieuwste is |
o.. jij meneer leet.. jij bent de slimste van iedereen... wat jij vindt moeten anderen ook vinden..
Als hij naar jou zou luisteren had hij een hele ouwe versie van Halflife.. en trouwens.. ik geef informatie... hij mag zelf bepalen wat hij beter vindt en wat hij ook echt gaat doen... Hij mag zelf kiezen.. misschien wil hij halflife helemaal niet op zn pc hebben.. ik geef hem tenminste een keuze... iets wat jij niet kan.. Een beetje hier mijn bericht onjuist bekritiseren en mij ook nog uitschelden.. tssss.. HL1100 ... wie is hier nou dom? :rolleyes: |
Mensen, houdt 't even vriendelijk.. :)
|
Citaat:
|
mijn geluid gaat langzamer dan het beeld, weten jullie hoe dit komt? :( (n)
|
slome computer?
lag? |
doe a3d en eax uit
|
Citaat:
had hij nu cs met nepnamen voor de wapens enzow.. nou das leuk |
waarom zou het niet leuk zijn al het andere namen zijn?..kom op ...wees eerlijk....wtf maakt dat uit...
het gaat toch om het spel zelf? om de gameplay? die namen kunnen mij verotten ;) |
Citaat:
MOD of Retail.. |
:eek: Er zijn blijkbaar niet zo'n slimme mensen hier (klinkt bekent bij bepaalde mensen of niet?) :D het toch logisch als mensen een andere versie hebben dat het niet werkt! of soms niet? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |