![]() |
onzettend slechte videoclips
in navolging van het goede clips topic: het slechte clips topic
kwil beginnen met CIAD van Gazzoleen.....goeie band, goed nummer, butt-clip...platenmaatschappij had zo te zien geen geld meer ofzo.... |
The Apers - Eyes Open Wide
|
Korn - Thoughtless
bijna geen enkel ding in die clip hebben ze zelf bedacht... |
Citaat:
slipknot - wait and bleed vind ik een beetje een gare clip, alleen live-beelden....tis op zich wel mooi als er een paar live-beelden in een clip verwerkt worden, maar het hele nummer...nee, dat vind ik niks. maar het nummer op zich is wel goed. |
Citaat:
|
cradle of filth-her ghost in the fog
alle r 'n b clips die in de top 40 staan: men neme een aantal negers, een gelijk aantal lege drankflessen en vul deze met water. Huur de duurste auto beschikbaar, huur een paar hoeren in, zet de hoeren en neger in een bubbelbad met de drankflessen voor scene 1 laat de negers en hoeren een rondje door de stad rijden voor scene 2 wissel deze scenes met elkaar af en voila u heeft een r 'n b clip *edit* ff interpunctie verbeterd |
Citaat:
|
ik zag vandaag iets tenenkrommends nieuws van Jive Jones
|
Citaat:
die gast mogen ze ook wel afschieten...ik snap niet dat zo'n triest figuur muziek mag maken.... |
Dj Boozywoozy feat. Pryme - Jumpin' Around :eek:
Dat heeft misschien iets van 2 euro gekost, ongeveer. |
Citaat:
|
die video van jive jones zuigt echt zwaar, wel meer van jive trouwens
|
Citaat:
speelt die gozer die die aap op zn kop krijgt :rolleyes: :D naja, kvind het eigenlijk ook niet echt een geweldige clip, maar nie slecht ofzo |
Gigi 'd Agostino - Bla Bla Bla
:/ |
ik heb 1 keer een clip van Cradle of Filth gezien, en ik vond het wel zo ongelofelijk slecht! Zown dikke aanstellerij met die messen en bloed en weet ik wat allemaal... Het zal dan wel bij de band horen, maar ik vind het zo dik overdreven...
Citaat:
|
Citaat:
|
Metallica - Hero of the day
ik vind 'm echt nergens op slaan |
within temptation - ice queen
wat een walgelijke clip is dat.. |
Citaat:
fuck off loser.... |
Citaat:
Nelly- it's gettin' hot in here AAAAAAAAAAAAAARGH die is erg jakkiebah :o |
Citaat:
toch niet jerry heh, die heb ik vorige keer bijna op zn bek geslagen, wat een arrogante kankerlijer is dat zeg |
in zun oog kotsen..........?
..........keeeeej....... "hey...is that a french frie?" |
Rhapsody - die ene dat ie met een zwaartje in een lichtding staat te slaan en met da lelijke spook dat met een mes loopt te zwaaien
erg beuring ende slecht imho |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |