![]() |
Als ik terug kijk!!
Als ik terug kijk,
Dan kijk ik terug op de leuke momenten. De fijne tijden die we samen mee maakten Als ik een foto van je tegen kom Dan denkik weer aan hoe het was En kom ik er wederom weer achter dat ik je mis Ben ik dan de enige van ons 2 die daar last van heeft? Of heb je er ook moeite mee. Maar zeg je het niet? Of durf je het niet te tonen? Bang voor de eventuele gevolgen Weet je nog die keer Dat we samen weg gingen Ik onwijse ruzie daaraan had overgehouden. Maar voor jou dat over had Weet je nog hoeveel lol we hadden Met je “eifeltoren” En lekker slapen onder je lucht bed? We zouden nog eens gaan Maar dat ging niet door Misschien in de toekomst Weet je nog die keer met bowlen Wie ging er toen onderuit? Ja dat was ik, Weet je nog hoe je toen heb gelachen Ik weet het nog goed Als de dag van gisteren Weet je nog, op de bank bij jouw thuis Wij stoeien, toen belde je nichtje Weet je nog hoe jalours ze toen was? En maar lachen, wij dan. En die keer dat ik zo moe was Uit school naar jou toe, Een site bouwen, volgende ochtend Was hij af. Weet je nog, hoe ik je liefdes verklaringen voor me hield Weet je nog wie het waren? Ok ik noem geen namen. Maar ik weet het nog goed. Zoals de dag van gisteren. En weet je nog dat je was geslagen En ik er voor je was Ik stond altijd voor je klaar En dat sta ik nog steeds. Maar dat is iets wat jij liever niet ziet En zeker niet wil horen Toch wil ik zeker weten dat jij het weet Die herineringen aan jou, Zal ik nooit vergeten Vooral die leuke momenten Maar de wereld draait door Dus het leven gaat wederom weer verder Ondanks dat ik je mis Moet ik me er maar door heen slaan En ik hoop, op dat het ooit weer goed komt Maarja, dat is hopen Still love ya |
waaa! dit is egt sow supermooiig egt! wow!
|
Niet echt een gediggie...meer een verhaaltje. Maar wel een mooi verhaaltje http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
klopt is niet echt een gedichie, maarja, ze vonden dat ik het moest posten dus bij deze.
Enne bedankt Eightball god |
toen ik dit las moest ik direct aan mijn eigen gedicht denken, heb het ook even geplaatst.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ weet je nog toen je me zag weet je nog mijn eerste lach weet je nog onze eerste kus weet je nog vlakbij die bus weet je nog wat je tegen me zij weet je nog jij maakt me blij weet je nog ik zij moeten we dit doen weet je nog jij gaf me een zoen weet je nog die ene nacht weet je nog we hadden het verwacht weet je nog die reis weet je nog ons paradijs weet je nog samen bij het meer weet je nog de hemel sloeg op ons neer weet je nog de sterren in de lucht weet je nog samen in een zucht weet je nog samen in bed weet je nog al onze pret weet je nog samen eten weet je nog ook dat zal ik niet vergeten weet je nog mijn laatste snik weet je nog dat was ik weet je nog je laatste adem weet je nog dat jij weet je nog ........... weet je nog nee dat weet je niet ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~` |
Die is ook heel mooi ratsja. Ik vind het alleen jammer dat degene aan wie het is gericht er niet op reageert. Maarja die komt ook denk ik niet meer.
Tnx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |