Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   dave mirra (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=198521)

White Cluster 27-08-2002 18:10

dave mirra

in een bepaald level bij greenhills bij hardcore challenges moet je transferen op rails tussen 2 zwembaden in..maar ik snap niet wat je moet doen..weet iemand dit?

dark-666-mark 28-08-2002 19:57

grinden overspringen weer grinden :D heel makkelijk :D ( vink zelf )

Bartje 28-08-2002 20:13

Citaat:

Hybrid schreef:
in een bepaald level bij greenhills bij hardcore challenges moet je transferen op rails tussen 2 zwembaden in..maar ik snap niet wat je moet doen..weet iemand dit?
o ik kan daar nog kwaad om worden als ik die challenge voor me zie.... :mad: :o
maar het is best sompel eigenlijk, je moet een snelle aanloop ( :confused: ) nemen. dan lukt het wel
ik denk dat ik het wel 10.000 keer gedaan heb.. en toen lukte het pas

White Cluster 28-08-2002 20:44

Citaat:

dark-666-mark schreef:
grinden overspringen weer grinden :D heel makkelijk :D ( vink zelf )
oh oke,thanks dat weet ik dan ook weer :p morgen ff proberen

Rioto 28-08-2002 21:56

hahah ik ben net bezig met dat spel voor de dreamkees .. vette shit

met die zwembad is makkelijk die had ik in 1 keer

White Cluster 29-08-2002 21:22

Citaat:

Hybrid schreef:

oh oke,thanks dat weet ik dan ook weer :p morgen ff proberen

*Geprobeerd* en tlukt me dus echt niet,heeft iemand iets preciesere informatie?

Rioto 29-08-2002 21:32

man die is ZOOOOOOO makelijk ...gewoon eerst een paar hoge jumps maken en dan ineens op die rail jumpen en grint , als dat niet lukt probeer het dan vanaf een andere kant

ChuCky16_:-) 29-08-2002 21:41

ja ik leg het wel uit...is best simple maar het vereist wel enorme goeie timing....echt enorm...

- het is het makkelijkst als je het stuk neemt waar je begint, dat gat(zwembad whatever).
-je moet een aantal keer in datzelfde gat jumpen totdat je een hoogte heb van minimaal 40 feet...dan heb je namelijk genoeg snelheid. :D
- dan stuur je richting dat rekkie maar dan spring je niet op het begin va het hekkie erop maar halverwege..
- als je dan snel op springen ramt dan houdt ie genoeg snelheid over om het te halen...neit vergeten de grindknop proberen door je toetsenbord te drukken anders moet je opnieuw beginnen (n) :mad: :(

zo deed ik het...makkie toch??het wil wel helpen als je een beter fiets hebt.....trouwens dave mirra is beetje kut qua gameplay...doe liever thps3 das namelijk ecth stoer (y)

JezusDePostbode 30-08-2002 00:13

vraagje: bij the sleeping ditch ofzo krijg ik altijd maar een average score van rodn de 80 terwijl ik 90 nodig heb voor een medal,welke trucs enzo doe ik best om dat te halen?

ChuCky16_:-) 31-08-2002 02:23

gewoon flink op die knoppen rammen en tegelijk tijd ook op de bewegingstoesen rammen krijg je de meest spectaculaire stunts mee.....

ps doe ik bij tony hawk ook werkt altijd :p

DaBoY 26-07-2003 22:46

Hoe doe je bij het woodward level die "fastplant the woodward sign"

Ik snap echt niet wat ik moet doen :confused:

Greenfly 27-07-2003 02:29

Even wat snelheid maken door wat te grinden voordat je gaat springen, dan over die goede buis grinden en dan springen (de transfer) en dan weer grinden.. Simpel. :p

Jolt 27-07-2003 13:46

eerst zorgen dat je genoeg speed heb dan griden en meteen naar rechts of links duwen en grind knop induwen ..

voor de fastplant gewoon veel speed dan jumpen en dan links of rechts met X ...

DaBoY 28-07-2003 22:44

gggggggggRRR Die fastplant lukt nog steeds niet :confused::mad:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.