Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe gedraag je je... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=198709)

20marianne12 27-08-2002 19:45

hoe gedraag je je...

Je hebt 1 keer met iemand gezoend tijdens het uitgaan, verder wil je echt niks met die persoon. De keer daarna kom je hem/ haar weer tegen. Hoe gedraag je je dan tegen hem/ haar, ga je weer volop met die persoon in gesprek, negeer je hem, vlieg je hem gelijk om de nek, wat doe je?

Angeles 27-08-2002 19:47

Ik zou hem gewoon gedag zeggen en verder niks. Negeren vind ik niet echt nodig, in gesprek gaan zou ik alleen doen als je het leuk vindt, maar het is geen verplichting en om de nek vliegen zou ik niet zo snel doen.

20marianne12 27-08-2002 20:38

Ja ik doe altijd realx tegen die jongens hoor, alleen soms zijn jongens zo onhandig aan het doen tegenover jouw... ik heb ook weleens gehad dat iemand me echt helemaal linksliet liggen... dan denk je toch ook wel van owow wat heb ik fout gedaan dan... maar ja

lady_x 27-08-2002 20:59

Ik wil verder niks met die persoon? (dit gebeurt eigenlijk nooit maar) Dan zou ik die jongen negeren en zien hoe hij reageert. Als we elkaar toevallig aankijken zeg ik hem wel gedag. Misschien komt hij wel naar me toe en hebben we een gezellige babbel.

luckyleo 27-08-2002 21:38

Citaat:

Angeles schreef:
Ik zou hem gewoon gedag zeggen en verder niks. Negeren vind ik niet echt nodig, in gesprek gaan zou ik alleen doen als je het leuk vindt, maar het is geen verplichting en om de nek vliegen zou ik niet zo snel doen.
volledig mee eens.

little lady 28-08-2002 00:01

Citaat:

20marianne12 schreef:
Je hebt 1 keer met iemand gezoend tijdens het uitgaan, verder wil je echt niks met die persoon. De keer daarna kom je hem/ haar weer tegen. Hoe gedraag je je dan tegen hem/ haar, ga je weer volop met die persoon in gesprek, negeer je hem, vlieg je hem gelijk om de nek, wat doe je?
gewoon gedag zeggen, soms praatje maken ofzo..

PardonMe 28-08-2002 07:53

Ik zou een beetje afstand houden, maar niet volledig negeren..
Gewoon netjes gedag zeggen, en het daar bij houden.. Als hij dan naar mij toe zou komen en een gesprek zou aanknopen dan zou ik wel gewoon even met hem praten, ik zou dan niet gewoon weglopen ofzo.. Maar ik zou er ook weer niet te lang mee blijven hangen, gewoon na een tijdje van "ik ga weer naar mn vriendinnen" ofzo...

Ingrid3 28-08-2002 08:00

As ik hem dan weer tegen zou komen, zou ik dus gwoon gedag zeggen maar verder geen gesprek beginnen. Als hij dan begint te prate zal ik ut niet meteen afkappe maar na een tijdje wel weer gaan..

nare man 28-08-2002 08:55

Ik zou niet zo stom zijn om dat te doen in de eerste plaats, tenzij ik zeker zou weten dat die persoon net zo nuchter zou blijven als ik, de volgende keer dat we elkaar tegenkomen.

Yamyam 28-08-2002 09:03

Ik zou denk ik zeggen dat t die zoen was en verder niks wat mij betreft en verder gesloten gedragen, beetje negeren, dan snapt ie t vast wel.

Esmée 28-08-2002 09:06

Ligt eraan of hij verder wel wat wil. Zo ja: duidelijk maken dat jij dat niet wil (gewoon eerlijk zeggen dus). Zo niet: simpel, gewoon normaal doen. In het andere geval ook trouwens. Ik zou echt niet dik gaan negeren of zo.

tomtommertje 28-08-2002 15:33

Ligt eraan of ik diegene ken. Als ik met m'n dronken kop een wildvreemde heb lopen zoenen zou ik hem niet meer herkennen denk ik. Als het iemand is die ik ken begroet ik hem de keer daarna gewoon met 3 zoenen op de wangen.

girl18 31-08-2002 11:50

ik zoen niet zomaar met iemand.. als ik iemand zoen wil ik wat met die persoon.. of anders zoen ik niet.. :p

Tox 31-08-2002 12:34

Ik spreek ze dan vrijwel nooit meer :o, weet het is vet zwak maar ja

Piccola 31-08-2002 14:45

Ik heb nog nooit voor 1 keer met iemand gezoend dus kweet niet.
Maar als ik dat wel gedaan zou hebben zou ik, denk ik, gewoon gedag zeggen en weer verder lopen. Tenzij ik het voor herhaling vatbaar zou vinden! :p

Piccola 31-08-2002 14:45

Citaat:

girl18 schreef:
ik zoen niet zomaar met iemand.. als ik iemand zoen wil ik wat met die persoon.. of anders zoen ik niet.. :p
Precies.. heb ik ook! :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.