![]() |
Slapen zonder angst..
Urenlang
lig ik te staren naar sterretjes op mijn plafond enkele lichtjes die de duisternis op afstand houden Maar toch kan ik de slaap niet vatten mijn ogen durf ik niet te sluiten omdat ik nu al wel voorspellen kan wat er weer zal komen Mijn dagen zijn weer wat gekleurder maar de nachten verduisteren steeds meer wanneer zal ooit ik ook mijn ogen durven sluiten om te slapen zonder angst |
Huilen zonder tranen
doet pijn langzame dood net lang genoeg om te begrijpen dat het leven niets waard is langzame dood maar net levend genoeg om de nacht te voelen nu zit ik ... nog steeds klaar wakker te huilen zonder tranen bang om te slapen bang om weer wakker te worden wetend , dat niets veranderd is hunkerend naar mijn doel de slaap zonder tranen zonder huilen de rust... Jouw gedicht spreekt me heel erg aan...maar toch moet ik toe geven als ik het objectief bekijk, het me weer tegenvalt... Ik voel een sterk gevoel van betrokkenheidbij het onderwerp, dat ;aakt het geheel wel weer goed :confused: lekker nutteloos van me op deze manier.... |
Vind dees een stuk beter dan wat ik verder van je hebt gelezen...vind eht jammer dat je eindigt met de angst die je in het begin omschrijft...Misschien een iets andere richting uitsturen, zolas bv eindigen met hetgeen waar je precies de angst voor koesterd...
Verders (y) |
mooi van binnen, van buiten wat minder.
|
Citaat:
en vindt hem lief van je... ik kan niet altijd uiten in me gedichten wat ik precies bedoel...meestal draai ik er ernom veel omheen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |