Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Oude liefde weerzien na jaren? Hoe is dat? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=198859)

ShiningStar 27-08-2002 21:49

Oude liefde weerzien na jaren? Hoe is dat?

Ooit bij nagedacht hoe het is om je oude liefde, waar je nooit echt afscheid van hebt kunnen nemen, weer te zien na jaren?!?!

Ik ga nu zo goed als zeker een oude liefde weer ontmoeten...
na 2 jaar :( :( (ouders hebben nog steeds contact)

Kheb echt geen idee what's like?!

Misschien valt het hartstikke tegen of misschien wordt het juist heel gezellig!

Hoe zouden jullie dat ervaren of er mee omgaan ?!

alvast thnx
kus

luckyleo 27-08-2002 22:01

Ik denk dat je het gewoon moet zien als een weerzien van oude vrienden, niet als exen. dan gaat het een stuk makkelijker. Jullie waren toen trouwens 14 (als jullie van gelijke leeftijd waren) en je bent nu 16, dus in die tijd ben je wel een stuk gegraoid en heb je misschien gezien dat wat je deed op je 14e niet zoveel voorstelde. Ik zou me er in ieder geval zeker niet druk om maken, en me gewoon normaal gedragen, kan er ook niks fout gaan. Samen er het beste van maken heb je ook meer aan dan samen ruzie maken.....

de abt van sion 27-08-2002 22:51

Alsof je je oude auto nog eens ziet langsrijden.

-=Kobuz=- 28-08-2002 15:41

Citaat:

Alsof je je oude auto nog eens ziet langsrijden.
HOH! Idd, helemaal gelijk :D. Wel een auto waar je heel gelukkig mee was dan.
Je schrikt er ook altijd een beetje van, maar het is altijd wel leuk als je je oude bakkie ziet rondrijden :)

xsten 28-08-2002 15:43

Ik denk dat ik me rotter voel als ik iemand met mn oude fiets zie langs rijden dan dat ik iemand terug zie waar ik ooit "iets" mee heb gehad........ :D

PardonMe 28-08-2002 16:22

Ik zou hem denk ik niet direct zien als ex, maar ik zou eerder proberen hem weer te ontmoeten als een oude vriend..
Je was toen 14, het is nu toch al een tijd geleden en jullie zijn allebei ouder geworden en gegroeid..
Ik weet niet hoe serieus jullie relatie toen was op je 14e?
Ik zou hem gewoon proberen te zien als een oude bekende en niet zo van "oeh dat is mn ex" gewoon ontmoeten en niet te veel verwachten ofzo.

Severus 28-08-2002 17:15

Het kan erg onwennig zijn; het kan zijn alsof jullie een beetje vreemden voor elkaar zijn geworden en niet direct weten waar jullie over zouden moeten praten, en hoe jullie tegenover elkaar moeten reageren.

Maar het kan ook heel anders zijn.

Het kan net zo zijn als vroeger. Het is heel vertrouwd en het lijkt wel alsof jullie geen moment uit elkaar zijn geweest. Jullie voelen je compleet op je gemak en praten gemakkelijk overal over met elkaar.

Of het kan een mengeling van beide zijn.

Het blijft gewoon even afwachten hoe het afloopt. :)

Ripper

)Vampje( 28-08-2002 17:42

Citaat:

ShiningStar schreef:
Ooit bij nagedacht hoe het is om je oude liefde weer te zien na jaren?!?!

Ja. Dat is eng.

***DKNY'ke*** 28-08-2002 17:56

gewoon jezelf blijven

ga ik ook maandga proberen te doen, dan zie ik mn ex trug op school heb ik tot 4augustus wat mee gehad en sindsdien niet meer gezien, gaat heel raar zijn (niet zo erg als bij jou uiteraard!)

BELLEKE 29-08-2002 08:27

Heb m na drie jaar terug gezien.. niet verwacht dat k nog altijd gevoelens zou hebben voor de jongen waarin k in mn puberteit twee jaar gek van was..
x

pienie 29-08-2002 08:32

kweeniej, heb nog steeds contact met mun eerste liefduh:o...maar gewoon als vrienden...

Piccola 29-08-2002 14:44

Lijkt me best spannend..

Ik heb mijn ex 3 weken geleden na 1 jaar weer teruggezien. We hebben in dat jaar wel contact d.m.v. SMS gehad. Nu zijn we weer samen! :eek: :o :)

ShiningStar 30-08-2002 20:30

Hoi
thnx allemaal!
ik zal idd proberen hem te zien als een oude vriend! das een goeie; was ik nog niet eens opgekomen (Y)

maar het blijft moeilijk, ik blijf hopen......

Kus

luckyleo 30-08-2002 22:51

Citaat:

ShiningStar schreef:

maar het blijft moeilijk, ik blijf hopen......

Waarop blijf je hopen?

Wasp 31-08-2002 00:57

Ik ben 6 maand geleden langs mijn vroegere basisschoolverkering geweest.
Was echt grappig. Ik had via via haar adres gekregen, en ben gewoon langsgegaan.
We hebben foto's bekeken etc..
Vroeger was 't al een mooi meisje, maar nu helemaal. :)
Maar was heel vreemd.
Ik had haar ongeveer 6 jaar niet gezien denk ik.
'k Was wel blij dat ze me nog herkende.. enzo.

ShiningStar 02-09-2002 16:28

Citaat:

luckyleo schreef:

Waarop blijf je hopen?

Dat als ie me ziet dat ie dan eigenlijk nog steeds gek op me is het dat het weer wat wordt..
maar ik besef niet dat het nooit zo als vroeger wordt... ik WEET het wel, maar wil het niet geloven... snappie?

ShiningStar 02-09-2002 16:30

[QUOTE]Wasp schreef:
[B]Ik ben 6 maand geleden langs mijn vroegere basisschoolverkering geweest.

Ja, dat lijkt me echt lachen!
ik ben vorige week bij mn beste vriendin van de basisschool langs geweest! die zou ik al 3 jaar niet gezien hebben!
maar helaas was ze niet thuis! dr broertje wel! en die herkende ons ook meteen! en dat was alleen al leuk om hem weer te zien!
maar jullie zijn niet weer bij elkaar??
kus

bracelance 02-09-2002 18:04

als ik oude liefdes zie van vroeger zie ik altijd de dingen die hun vreselijk of minder perfect maken.

Tox 02-09-2002 22:12

Citaat:

bracelance schreef:
als ik oude liefdes zie van vroeger zie ik altijd de dingen die hun vreselijk of minder perfect maken.
wow 18 en nu al kunnen praten over vroeger, kewl :D

Scarlett 03-09-2002 12:25

Dat is echt vaag. :) Ik liep vorige week in de stad en kwam dus een ex tegen die ik al een jaar niet meer had gezien, omdat hij een jaar naar Amerika is geweest.. Het stomme is dat het uit is gegaan omdat hij naar Amerika ging en wij onszelf te jong vonden om nu al een relatie op zo'n afstand aan te gaan.. En ik merk ook dat dat echt zo was. In de tussentijd heb ik wel een paar vriendjes gehad, en hij vriendinnen geloof ik, en toen we elkaar zagen was het gewoon een weerzien van oude vrienden, niet meteen een gevoel van 'ik wil je terug'. Waarschijnlijk was het echt een teleurstelling geweest als we elkaar terug hadden gezien als 'geliefden', omdat je iemand waarschijnlijk toch redelijk idealiseert in zo'n tijd. :)

Ik denk wel dat 't inderdaad beter is om elkaar als vrienden te zien, niet meteen als ex-maar-misschien-weer-in-de-toekomst-iets-beginnende-geliefden. Dan heb je te hoge verwachtingen, gewoon kijken hoe 't gaat. :)

nare man 03-09-2002 15:42

Citaat:

Tox schreef:
rofl :D

*Novah* 03-09-2002 15:51

tuurlijk is dat even slikken, maar als ik jou was zou ik je er niet al te druk over maken van te voren en niet bepaalde verwachtingen hebben...dan kan het alleen maar meevallen :)

gizmo 03-09-2002 18:17

Citaat:

Tox schreef:

hehe.. is idd wel wazig kewltjes ..hehe :D

Gothic 03-09-2002 20:16

Lijkt me eigenlijk gewoon leuk, tenzij het om een kutreden uit is gegaan. Eerste vriendje zie ik dagelijks, geen contact meer mee, maar het blijft die lieve jongen, alleen heb ik er geen gevoel bij... als ik mijn beste vriend terug zie is het anders, en speciaal, eng enz, maar wel altijd leuk :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.