![]() |
Las Ketchup
jaja.. Nederland is weer een hype rijker. Op 't werk, op school, iedereen had 't over de zogenaamde 'Ketchup song' en werd 't bijbehorende dansje overal schaamteloos gedanst.
Vooruit, ik downloaden, klaar, play. Tja, wat moet ik ervan zeggen. Nou niet bepaald mijn smaak. Ik heb inmiddels ook de clip gezien. Ik raak noch opgewonden van 't liedje, noch van de drie grieten. Wat jullie? |
Ik vind er niks aan.
|
:confused:
damn ik heb de nieuwste hype zekers weer gemist :(:cool::o |
Citaat:
|
ik hoor der veel mensen over zeuren :p
maar kheb der verder niks van meegekregen |
goede maatschappijgerichte kritiek
|
(n)
|
tis dope man lekkere wijven ook nog
mja |
het is een vreselijk nummer, en dat dansje kan je ook zo verzinnen.... dat kan elke idioot :p maar jaah, hier heb je t weer, je moet maar net op het ideej komen hé? het verdient aardig want in heel europa vormen ze een errectie in de hitlijsten
|
Ik moet toegeven dat onder het genot van een tray alcoholische versnaperingen dat liedje best OK is!
:D En geef toe, nu kunnen de ritmisch-minderbedeelden ook een keer dansen! |
hehehe ik mag die rick wel :D
|
Citaat:
|
Op Lowlands hadden onze buren een radio en ze draaiden echt bijna alleen maar dat nummer.. had het daarvoor nog nooit gehoord, maar kvinnut niet leuk..
|
Citaat:
|
waaaaa *denkt spontaan terug aan zuid frankrijk*
toen ik paar wk. geleden in zuid frankrijk op vakantie was en de tv aan deed..... je werd ermee doodgegooid. die clip die je daar zag was ook 10 x erger dan de clip die we hier te zien krijgen in NL.. weh. ik erger me aan dat gare dansje... snel wegzappen als ik het zie. |
ik vinnut echt dom..
heb trouwens niet eens de moeite genomen om het dansje te bestuderen.....hoe gaat dat?? Waah zellufs the rigga rigga ding dong song van n paar jaar gelede was nog veel beturzzzzzz. wie gaat er nou een ketchup song singe??? Vaaaaag |
echt een vreselijk liedje.. toen k m voor het eerst zag, dacht ik echt 'wat is dit nou weer??' ma ja, mn zusje is er uiteraard weer helemaal gek van.. (n)
|
Ik lust helemaal geen ketchup en na het zien (en helaas ook horen) van dat #¢§%nummer wil ik dat graag zo houden :D .
|
ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat liedje en dan ben ik natuurlijk net weer degene die 2 zussen heeft die er helemaal gek van zijn. :(
|
Ik vind het leuk...... :)
|
ik heb er alleen over gehoord verder niks (gelukkig?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog nooit van gehoort
wtf |
paar klasgenoten hadden het erover....maar ik heb het nog nooit gezien/gehoord.....en zo te horen moet ik dat maar zo houden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
echt een vreselijk irritant nummer en een nog lozer dansje :rolleyes:
|
dansje...? choreografisch wangedrocht lijkt me beter op zun plaats als naam....
|
ik heb de clip gezien, en tja.... niet echt wat ik had gedacht.
saai, "grappig" en gehyped. |
*heeft het dansje ook gedanst in minder nuchtere toestand*
|
't geheel is erg gay
|
wat is het dan? zoiets als k3 ofzo?
|
Citaat:
|
Ik vind hem wel vet, en ik ken het dansje al, :D (y)
|
Citaat:
|
Mijn nichtje vind ze een beetje op die wijfen van K3 lijken..
|
Ik vind t wel een leuk nummer...kan ermee door. Heb clip nog niet gezien en uit de reacties op te merken kan ik die ook maar beter niet zien :p
|
(n)
niet mijn ding |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken het niet
|
Citaat:
|
ff een portie info:
Las Ketchup bestaat uit de Spaanse zussen Pilar, Lola en Lucia Munoz, die aan hun vreemde groepsnaam komen vanwege hun vader. Hij is een van de bekendste flamenco-gitaristen van Spanje en noemt zich Tomate – vandaar de titel van hun album “ Hijas del Tomate”, wat “dochters van Tomate” betekent. De single werd in Spanje uitgebracht als Assereje, maar in ons land heet hij gewoon The Ketchup Song. Hij gaat eigenlijk helemaal nergens over: de zusjes zingen over ene Diego, die een Engelse hit probeert na te zingen maar de tekst niet precies kent, waardoor hij maar wat onzin uitkraamt. En die onzin hoor je terug in het refrein. Dus als je er probeerde achter te komen wat de meiden nou precies zingen in het refrein, dan kun je lang blijven zoeken: het betekent dus helemaal niets! bron: www.wanadoo.nl |
Wel grappig om het een paar keer aan te horen, maar je moet er niet mee dood gegooit worden.
|
ik heb er net voor het eerst een stukje van gehoord , en ik snap niet dat dat nummer zo aanslaat eigenlijk :confused: het is niet echt een lekker ritme ofzo vind ik (n)
|
Hij is wel grappig maar hij blijft zolang in je hoofd hangen en dan wordtíe echt super irritant.
Die meiden kunnen trouwens ook gewoon niet zingen. |
Dit is echt un lachuh nr! Ik kan 'm himmel meezingen! :D :p
En het dansje ken ik ook! Echt un lachuh zomerliedjuh! :p :D :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |