Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Relax (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=199071)

disaster 28-08-2002 08:58

Relax

na een naar ik gehoord heb uitzonderlijk goed optreden op lowlands en de debuutcd live @ panama die dus live @ panama is opgenomen (:D), vond ik het wel tijd voor een topic over deze hiphopband uit haarlem...

wie kent ze en wie vindt ze goed???

de cd is egt super... eh relaxt!

Rioto 28-08-2002 09:09

een gast die ik ken is die toetsenist daarvan ... of zoiets i dont care

Pharmacon 28-08-2002 09:11

khou helemaal nie van hiphop, maar kvin ut wel wat hebben. Nie gezien op LL trouwens..

Rick FSB 28-08-2002 09:41

Ik vind ze wel verfrissend klinken in een genre dat een beetje in aan het kakken was.... althans hier in Nederland!

error_inside 28-08-2002 11:45

Ik had ze op Lowlands gezien en ik heb meteen die cd gekocht. Het is gewoon goeie hiphop met stijl.

poecilotheria 28-08-2002 15:52

Citaat:

error_inside schreef:
Ik had ze op Lowlands gezien en ik heb meteen die cd gekocht. Het is gewoon goeie hiphop met stijl.
idd vond het ook een zeer strak optreden!

Mortischa 28-08-2002 23:14

nie bijzonder... wel geinig

disaster 29-08-2002 17:59

Citaat:

Mortischa schreef:
nie bijzonder... wel geinig
u suck ;)

maarrehm... kben eigenlijk wel benieuwd wat de egte hiphopliefhebbers hier van vindenn... ik vind ze egt heel goed, maar kben verder niet thuis in die scene en kben wel benieuwd of hiphopliefhebbers dit even veel waarderen als mij...

Wouter Youth 29-08-2002 18:01

tja ik heb relax 2 jaar geleden nog op bevrijdingspop gezien, maar toen was het volgens mij nog niet met die gitaristen maar meer "straight" hiphop.
tja, maar verder vind ik het niet zo heel interessant.

TygerStyle2001 29-08-2002 21:49

relax is wel uuh relax ja , heerlijke funky muziek
alleen vind ik het jammer dat ze steeds meer worden afgezeken omdat ze nu een hitje hebben en bij warner zitten..
want toch blijft 'Calling Ya Name' een goede plaat, net als de meeste ander nummers op live @ panama...

en het is natuurlijk nlse hip hop :) (y)

cerys 30-08-2002 09:01

mijn moeder is lekker naar dat live@panama geweest :p

(prijsvraag gewonnen ghehe)

ook harrie 30-08-2002 11:38

Citaat:

disaster schreef:
u suck ;)

maarrehm... kben eigenlijk wel benieuwd wat de egte hiphopliefhebbers hier van vindenn... ik vind ze egt heel goed, maar kben verder niet thuis in die scene en kben wel benieuwd of hiphopliefhebbers dit even veel waarderen als mij...

als ik

disaster 30-08-2002 15:32

Citaat:

ook harrie schreef:

als ik

:o

poecilotheria 30-08-2002 17:22

Citaat:

disaster schreef:
u suck ;)

kzit regelmatig op hip-hop forums en daar zijn de meningen ook zeer positief dus.............

emperor crono 12-01-2003 21:01

Album is inderdaad super relax <-- heb het gevoel dat ik daar niet origineel mee ben. :rolleyes:

Weet iemand waar je kan opzoeken waar die gasten optredens geven? CD is wel koel enzo, maar een live optreden lijkt me echt super!

Escapism 12-01-2003 21:03

Citaat:

emperor crono schreef:
Album is inderdaad super relax <-- heb het gevoel dat ik daar niet origineel mee ben. :rolleyes:

Weet iemand waar je kan opzoeken waar die gasten optredens geven? CD is wel koel enzo, maar een live optreden lijkt me echt super!

live optreden is absoluut beter dan cd, kvond de cd pas egt goped nadat ik ze live had gezien...

ehm www.its-relax.com is volgens mij de site vanz e (uit me hoofd) dus daar zal ook wel een giglist staan...

jellerd 12-01-2003 22:53

ik kan ze egt wel heel erg waarderen, ik heb ze nu paar keer live gezien, volgens mij traden ze ook op lowlands 2001 op, alleen onder een andere naam........ik kan de naam ff niet verzinnen, maar dat weet ik wel zeker...........leuke band (y)

138 13-01-2003 01:06

ze waren vandaag opt free record shop jaarfeest en tja was wel grappig ofso

Everlong 13-01-2003 21:22

ja Bas je weet wat ik ervan vind :)
Relax is superdope!
Zulke goeie shows .. echt dik master gewoon!!

Escapism 13-01-2003 21:31

Citaat:

Everlong schreef:
ja Bas je weet wat ik ervan vind :)
Relax is superdope!
Zulke goeie shows .. echt dik master gewoon!!

twas al een vet oude topic van mij :p

ik dagt dat jij hier niet meer kwam?

Everlong 13-01-2003 21:41

Citaat:

Escapism schreef:
twas al een vet oude topic van mij :p

ik dagt dat jij hier niet meer kwam?

hmm hij stond nog vrij bovenaan hoor :) anders had ik 'm niet kunnen vinden .. uh haha nee klopt ik kwam hier uit verveling :) hehe

Escapism 13-01-2003 21:45

Citaat:

Everlong schreef:
hmm hij stond nog vrij bovenaan hoor :) anders had ik 'm niet kunnen vinden .. uh haha nee klopt ik kwam hier uit verveling :) hehe
ja weet ik maar was meer toeval dat ie er opeens stond :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.