![]() |
Relax
na een naar ik gehoord heb uitzonderlijk goed optreden op lowlands en de debuutcd live @ panama die dus live @ panama is opgenomen (:D), vond ik het wel tijd voor een topic over deze hiphopband uit haarlem...
wie kent ze en wie vindt ze goed??? de cd is egt super... eh relaxt! |
een gast die ik ken is die toetsenist daarvan ... of zoiets i dont care
|
khou helemaal nie van hiphop, maar kvin ut wel wat hebben. Nie gezien op LL trouwens..
|
Ik vind ze wel verfrissend klinken in een genre dat een beetje in aan het kakken was.... althans hier in Nederland!
|
Ik had ze op Lowlands gezien en ik heb meteen die cd gekocht. Het is gewoon goeie hiphop met stijl.
|
Citaat:
|
nie bijzonder... wel geinig
|
Citaat:
maarrehm... kben eigenlijk wel benieuwd wat de egte hiphopliefhebbers hier van vindenn... ik vind ze egt heel goed, maar kben verder niet thuis in die scene en kben wel benieuwd of hiphopliefhebbers dit even veel waarderen als mij... |
tja ik heb relax 2 jaar geleden nog op bevrijdingspop gezien, maar toen was het volgens mij nog niet met die gitaristen maar meer "straight" hiphop.
tja, maar verder vind ik het niet zo heel interessant. |
relax is wel uuh relax ja , heerlijke funky muziek
alleen vind ik het jammer dat ze steeds meer worden afgezeken omdat ze nu een hitje hebben en bij warner zitten.. want toch blijft 'Calling Ya Name' een goede plaat, net als de meeste ander nummers op live @ panama... en het is natuurlijk nlse hip hop :) (y) |
mijn moeder is lekker naar dat live@panama geweest :p
(prijsvraag gewonnen ghehe) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Album is inderdaad super relax <-- heb het gevoel dat ik daar niet origineel mee ben. :rolleyes:
Weet iemand waar je kan opzoeken waar die gasten optredens geven? CD is wel koel enzo, maar een live optreden lijkt me echt super! |
Citaat:
ehm www.its-relax.com is volgens mij de site vanz e (uit me hoofd) dus daar zal ook wel een giglist staan... |
ik kan ze egt wel heel erg waarderen, ik heb ze nu paar keer live gezien, volgens mij traden ze ook op lowlands 2001 op, alleen onder een andere naam........ik kan de naam ff niet verzinnen, maar dat weet ik wel zeker...........leuke band (y)
|
ze waren vandaag opt free record shop jaarfeest en tja was wel grappig ofso
|
ja Bas je weet wat ik ervan vind :)
Relax is superdope! Zulke goeie shows .. echt dik master gewoon!! |
Citaat:
ik dagt dat jij hier niet meer kwam? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |