![]() |
mensen met rooie koppen en snelle passen
Voel me zo verneukt
Dacht dat ik mensen kon vertrouwen Dat ik op sommige lui kon bouwen Waarom bleef ik toch geloven M’n mind heeft me voorgelogen De mens gaat t verliezen van hun eigen egoïsme en arrogantie Waar gaat ’t om? Geld, mooie auto en bedrijfsexpansie Fuck, waarom had ik toch vertrouwen in ons allen Maar ondertussen loopt iedereen het te vergallen Loop maar eens een poosje in de stad Zijn mensen zat, die lopen met rooie koppen en snelle passen Zij zitten er midden in, Dit is het eind en niet ’t begin What the fuck, dit is echt En ja dit noem ik onrecht Ik verkondig hier geen onzin Trap echt geen woorden je mond in En ’t gaat maar en ’t gaat maar door Oh ik stoor? In je mobiele-telefoon-gesprek Iedereen die de snelle wereld ambieert En deze maatschappij zo typeert Ooit krijgen jullie een naar gevoel, Oh nee, je bent te cool in je blitse pak aan alles hebben jullie lak Maar nee kijk eens in jezelf en om je heen Niemand die je meer mag, maar dat merk je niet meteen Want je hebt ’t te druk, wat anderen vinden interesseert je geen ruk |
yay, breng het protestlied terug!
|
Misschien niet zo'n gepaste tekst bij dit gebroken-harten forum
|
hey yeah, yay. vinum kewl hoor! zo voel ik me wel es... :-(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |