![]() |
Middenin de nacht wakker worden
Dit heb ik nou al 3 dagen achterelkaar en iedere keer ben ik zo uitgedroogd bij mn keel dat ik onwijs dorst heb...terwijl ik voor dak ga slapen genoeg drink, tis trouwens ook heel vreemd dat ik vlak voor het slapen ga daar pas last van krijg van zo'n vreemd gevoel in mn keel en de rest van de dag niet...iemand een ideetje hoe dat kan komen...de ramen staan de hele nacht open dus aan de hitte kan het ook nie liggen :confused:
|
Ik heb het soms, dan word ik wakker en dan heb ik ook dorst. Het lijkt me op zich niet zo erg, tenzij het elke dag is.
|
Citaat:
|
Vreemd.. is het echt dorst, of een droge mond/keel? Ik neem aan dat je niet de afgelopen drie dagen elke avond veel alcohol op hebt..? Want dan is het logisch ;)
In ieder geval altijd een glaasje water naast je bed zetten, is wel handig. Het enige wat ik verder kan bedenken is dat je verkouden aan het worden bent ofzo.. |
Citaat:
Misschien word ik inderdaad verkouden dan... |
ik heb het ook gehad, maar wij kochten toen (om andere redenen) een vochtapparaat voor mij. Nu heb ik nergens meer last van.
Nou zeg ik niet dat jij ook gelijk zo'n apparaat aan moet schaffen, maar je kan wel kijken of het misschien niet te droog is ofzo op je kamer? :confused: anders zou ik het ook niet weten.... |
te droge kamer zou inderdaad wel eens de oorzaak kunnen zijn. Ik heb hier vorig jaar ook last van gehad, maar dan alleen in de winter.
|
misschien helpt het om een aromabrander met water (zonder olie) te laten branden naast je bed. Dan verdampt dat water en is de lucht ietsje vochtiger (kweet niet of het helpt, maar zou kunnen)
|
Thanks voor de tip...gaan we ff proberen :)
|
ey,
ja kweet niet maar et kan ook zijn dat als je met je mond openslaapt en dus ook door je mond ademt dat et daar door komt maar dat weet ik verder ook niet! Kus |
Citaat:
dichthouwe dus ;) (y) |
Dat heb ik ook, omdat ik vaak door mn mond adem 's nachts.
Maar ja, hoe krijg je dat afgeleerd :confused: |
ja als j met je mond open slaapt krijg je een droge mond:)
afleren is best moeilijk omdat je in je slaap je helemaal ontspant dus ook je kaakspieren ontspannen. |
Citaat:
gewoon glas water en dropjes langs je bed leggen/zetten |
hm heb ik ook jaren lang elke dag last van gehad (n) dronk elke nacht 2 blikjes cola en soms wel 4
't word nu minder moet nu alleen een glas water in de buurt hebben staan |
Heb ik alleen last van als ik in mijn kamer bij mijn moeder slaap.
Ligt aan het bed ofzo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |