![]() |
Rekenmachine
Dat rekenmachintje hoeveel moet dat kosten ??
bij ons de ti83 (kweetnie of het plus is) kost 90 euro trouwens hoe krijg je dat 3de tekentje op het toetsenbord (kreeg er geen euroteken op) |
Ja die dingen zijn duur 90 euro zoveel koste het wel ongeveer
Plus is nog duurder maar onnodig, je krijgt er dan een kabeltje voor aan je PC bij Bij de gewone zit al zo'n kabeltje waarmee je dingen van de ene GR naar de andere kan sturen |
Ja wij hebben Plus... en dat ding kost 99.95 euro! en ik snap er helemaal nix van die gebruiksaanwijzing lijkt wel een schoolboek :confused: :mad:
|
klopt, hij was iets van fl.220,- ofzo dacht ik (heb hem vorig jaar gekocht)
en wat bedoel je met dat derde tekentje? als je gewoon op een toets drukt krijg je wat er OP het knopje staat. Druk je op '2nd' (geel) dan krijg je wat geel BOVEN de knopjes staat. En druk je op ALPHA (groen) dan krijg je wat groen BOVEN de knopjes staat. Of bedoelde je dat niet? |
Citaat:
oh ja, 't enige wat je neit in de les leert, maar je absoluut moet kennen is hoe je spiekbriefjes in dat ding zet!! :D |
Citaat:
|
De mijne (Ti 83 zonder plus) was indertijd fl.165,-. Dus reken maar om.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn plus versie was 123 euro maar er zat geen kabel bij om te linken naar je pc die is apart ook nog eens 32 euro :s
|
Ik heb net een Casio T83 zonder plus gekocht (waarom je in 3VWO al zo'n ding nodig hebt is me ook niet helemaal duidelijk maar goed), kostte €71,50...
|
Casio Maritiem
€130 ofzo... :eek: |
Wij konden de Ti83 op school krijgen voor 165 gulden.... Was één of andere deal gesloten geloof ik ;):P
(wel al 3 jaar geleden) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je leert alles op school bij wiskunde (of andere vakken wel) De dingen die je nodig hebt iig.. Wij kregen prakticum boekjes bij onze wiskunde en daar leerde je per hoofdstuk wat je op dat moment moest weten van het rekenmachine.. Na een tijdje went het vanzelf en kun je er redelijk mee omgaan.. :) geen zorgen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |