![]() |
Dansen op papier
(ik heb al een tijdje nix meer laten horen ...druk druk druk... maar bij deze...ik had tussen alles door weer even inspiratie en toen kwam dit eruit...., ik w8 op jullie comments...)
Daar komt de zee al aan Ik kijk vanaf mijn huis Uit over de golvende zee De letters van mijn verhaal Staan gekrerfd in een Paal 17 Laten we dansen Dansen op papier En alles laten voor wat is het de zon, de zee, het wier Het papier is voor jou woorden en voor de mijne en voor het streep je licht Dat zo zal verdwijnen Als de nacht valt Het strand droog valt En we lekker gaan dromen |
Geïnspireerd door Blof?
|
Jah...Dat kun je wel zeggen :) haha...Goed gezien!
Blof is topband; niet alleen muzikaal maar zeker ook tekstueel en dat brengen ze geloofwaardig; en na de dood van hun vorige drummer zijn ze sterker dan ooit teruggekomen. Zag laatst een special waarin ze optraden met Christina Branco en Dansen Aan Zee Speelde. Heel bijzonder, want die Branco mag er ook wezen! Ze zingt liederen van Slauerhoff in het Portugees en heeft veel met Holland. Moest destijds op school kennis van haar nemen tijdens een les Nederlands, en met plezier. |
Citaat:
|
Hmmmm vind het wat afdwalend, wel goed en erg poetisch verantwoord, ga me alleen veel dingen afvragen...paal 17?
|
Paal 17 is willekeurig gekozen...;)
Geen idee of er echt wat in staat Ook geen idee waar aan de kust dat ligt Als iemand zich geroepen volt om te gaan kijken...;) |
Citaat:
leuk gedichtje, dat wel. misschien is het wat om als soortement van eerbetoon aan iedereen te vragen een gedichtje (proberen) te maken met deze titel. het is maar en idee. |
Ik heb hen ook met Christina Branco gezien, echt top! (Ook het gedicht!)
|
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waar de DoPmeeting foto's van jou zijn?
Gedicht heeft wel wat, maar ik vind je Engelse meestal mooier... |
Dank je... Maar had nu weer zin om ff wat in het Nederlands te doen. De foto;s staan op mijn compu maar die heeft weer 'ns kuren, dus dat kan nog wel ff duren. Maar ze komen zeker uit het beloofde land (of zo)!
|
Ik vind deze nederlandse wel wat hebben;).....leuk verwoord, 's wat anders:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |