![]() |
Nieuwe nummer van Puddle of Mudd
Het nummer She Hates Me.....is het nieuwe nummer van ze....ik zelf vind hem echt vet cool.....de nummers zoals Control en Blurry vond ik ook al goed...kortom ik vind het gewoon een hele goeie band.....wat julie?
|
ik vind het te punkerig. Sowieso is die bend het kindje van Fred Durst en dan wordt je er bij mij niet populairder op ;)
|
vind ik niks aan.
|
ik hoor van iedereen puddle of mud is cool stoer, ALLES. Kijk mij stoer zijn, ik luister pubble of mud - mentaliteit.
Nou ik vind er ECHT niets aan. |
kvin blurry wel cool :)
|
Citaat:
ehm aanvankelijk had ik het niet zo op puddle of mudd, voornamelijk door texten als 'i luv the way u smack my ass'... getuigd niet egt van poezie ;) toen kwam blurry, goed nummer! en de cd is ook best koel eigenlijk. en she (fucking) hates me, beetje nirvanastijl en gejat maar t klinkt lekker |
Nummer is wel om aantehoren. Alleen krijg ik een beetje genoeg van al die commerciele rock bandjes zoals puddle of mudd en nickelback. Ze maken muziek die al zovaak eerder is gemaakt en totaal niks vernieuwends brengt.
En dan ook nog al die mensen die ze geweldig vinden en alleen maar kennen omdat ze nu in de top40 staan. |
Citaat:
(y) |
neh, 's nix.
kliknt mij iets te nirvana achtig, maar kvond Blurry wel een koel nummer. |
Citaat:
|
kwordt ook een beetje strontziek van het gezeik over commercieel.....een band mag tegenwoordig al nie eens meer succesvol zijn.....sjongejonge....
|
Citaat:
|
het is nou niet mijn favo band...
maar ik vind puddle of mud niet met nickleback te vergelijken... ik weet niet ze hebben toch iets eigens... ik heb ze op lowlands wel gezien om te schuilen voor de regen.... ik vind ze wel oke... zijn niet slecht live.. e de muziek is zeker wel aan te horen... echt wel nirvana achtig en dat is niet zo heel erg vind ik.. en tja dat ze nou toevallig bij het label van freddieboy zijn... tjah... das balen voor hun maar adar worden ze niet slechter van... en als ze meer aandacht krijgen van mensen doordat ze in de top40 staan daar kunnen zij nix aan doen... dat ligt aan die mensen die het inene ruig vinden om hardere muziek te luisteren... maar met de zin "i love the way you smack my ass" nee daar ben ik het dan weer niet geheel mee eens... vink beetje vaag haha vint nie passe in da liedje... maargoed |
muziek is wel ok, alleen kvin et echt een nirvana kloon, maar goed ik ken er nie veel van dus zal me beperken in commentaar
|
Citaat:
|
jah dies wel redelijk leukkig voor hun doen, ik hou dr nie echt van maar de combi nirvanastem nadoen en een beetje punkie achtig vink wel geinig....
|
jah die megahit is vet leuk
maar wel jammer van dat fred durst verhaal. das nie leeuk.. |
Puddle of crap
|
ik vind het een beetje tegenvallen.
eerst zo'n "emotioneel" nummer als blurry, dan zo'n "grappig" nummer.... nah daar gaan m'n ballen niet van jeuken ;) |
Citaat:
Maar puddle of mud is wel aardig, tenminste, wa'k er van ken |
Citaat:
|
dat soort dingen bedoel ik ook.....
|
wel ok, beetje poppy, begin doet me n beetje denken aan dat nummer van Grease, blurry was kwalitatief beter
|
ik vind 'm echt klote.
niks speciaal.. tegenwoordig klinkt het allemaal hetzelfde op de markt... |
hebben we hem weer :)
begin een band en ben revolutionair en probeer er je brood mee te verdienen. succes! |
Citaat:
hij mag toch wel commentaar geven, bijster origineel is het meeste wat je op tv ziet niet... |
ik kijk nooit tv.
|
dan slaat die post van je ook nergens op...
|
net als deze
|
en de volgende :)
ging meer over het afzeiken van "alles wat commercieel is" als je iets niet leuk vind dan luister je er toch niet naar. hoef je meteen geen overbodige mening te geven :) |
ik denk dat er niet zozeer een gat ligt tussen succesvol en commercieel, maar eereder tussen toegankelijk en commercieel.
Toegankelijke bands komen sneller in de top 40, omdat ze makkelijker in je hoofd te printen zijn, toegankelijk zegt het eigenlijk al. Vandaar dat mensen ze sneller oppikken. en dan is het commercieel, omdat het toegankelijk is |
ik vond gabberpiet nou niet het toonbeeld van toegankelijkheid, laat staan de mosselman :p
|
Citaat:
|
ik vinnem irriej...
Blurry is ontzettend mooi, mooie tekst enzow....Control vond ik ook wel koewl.. Ik heb de cd wel, maar vind em eentonig en best saai, sommige nummers zijn wel erg cool en springen der echt uit, maar in t algemeen irriteerd die stem me..en de muziek is idd niet orgineel... |
hehe.....ben dus een van de weinige die het leuk vind....... :)
|
nou, kvinnut wel leuk, maar niet speciaal
|
dies kewl man :D:D
-*grijns*- |
ik haat puddle of mudd:o
dit was trouwens toch een cover? |
Ik vind PoM best dope eigenlijk. Zoals al gezegd is de grunge-en-punk-combinatie in zeker opzicht wel origineel, en , ja, ach, Control daar was ik de eerste keer dat ik het hoorde al erg positief over. Blurry vind ik redelijk en de nieuwe, :p, heb ik nog niet gehoord..
|
ik vind het net op een liedje uit grease lijken
|
Lekker nummer!
Luisterde het altijd op mn balkon Italie :o Ben ik trouwens de enigste als ik zeg dat ik zn stem op die van Kurt Cobain vind lijken? (niet perse in dit nummer) |
Citaat:
|
Citaat:
best triest... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het nummer best aan te horen. Maar als ze het gejat hebben zeg maar dan is dat vrij zielig. ik wil het ook wel even vergelijken. Dus op welk nummer is het gebaseerd?
|
nirvana meets olivia newton john .... hou niet zo van die combinatie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |