![]() |
Über-ich
Über-ich
Als destructie leidt tot hetgeen waar ik voor ga Is dan alles wat ik heb Niet waarom ik echt besta? Zelfs als ik mezelf bekijk van dag tot weer een nacht Kan ik dan werkelijk beseffen Dit is het wat ik verwacht? Waarom al dit alles nu precies Ik doe wat ik waar ook maar wil geen verplichtingen en verantwoordingen Alleen wat condooms die ik verspil! Dat dan weer wel, dan eindelijk maar eens wat van mij nu ik een uurtje vrij internet te pakken heb. Ja mensen, ook in Australie staat de liefdes/dichtersteller niet stil. Ik heb eigenlijk nog nooit zoveel nagedacht over alles, ik ben eigenlijk nog nooit zo vol van verlangen geweest te schrijven. Ik leef in een roes, maar ook weer niet. Zoals Sigmund Freud zo mooi zijn theorieen heeft beschreven, zo haal ik ze weer naar beneden. En dat alles door mijn über-ich. De beste wensen voor de mensen die zich dat door mij toegewenst willen worden. Ringmaster Ruuthje |
Diepgaand... maar de laatste regel verzwakt het geheel wel weer een beetje... hoewel, verzwakken? Het heeft ook wel weer wat eigenlijk. Ja, sorry, mijn commentaar slaat nergens op, maar ik ben dan ook net wakker.
|
hehe jij ook de allerbeste wensen toethie!!!
hijs mooi, einde is niet mooi maar wel goed snap je? het hoort erbij maar ik kan nou weer niet zeggen dat ik em zo-ontzettend-subtiel-en-mooi vind... have fun daar, ik denk aan je, echt! dikke kus van mij |
dit roelt jongen.. en verder ben ik het met de andere reacties eens.. niks aan toe te voegen!
Rustig aan daar in Australie he http://forum.scholieren.com/smile.gif Genesis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |