![]() |
Leukste Disney film..??
Ik kan denk ik niet kiezen.. Ik denk dat mijn all-time-favourite tot nu toe Lion King is, maar Bambi is natuurlijk ook een klassieker. En toen ik klein was wilde ik altijd de KLeine Zeemeermin zijn.. Maja..
Op dit moment is mijn favoriet Lilo & Stitch. Een prachtige film en ik heb echt helemaal krom gelegen tijdens. Samen met mijn vriend :) Wat is jullie favoriete Disney film? |
Monsters Inc. roels :cool:
|
Belle en het beest.
Maar dan in het engels offcourse. En Ariel de kleine zeemeermin (y) |
---> Films & TV
|
De Nederlandse versie van Robin Hood blijf ik geniaal vinden.
|
moielijk....
iig zijn ze na de klokkenluider minder geworden doord e manier van tekenen. vind zelf robin hood, de reddetjes I, belle en t beest en ducktales - the movie erg goed |
De Kleine Zeemeermin, geen discussie over mogelijk :)
Belle en het Beest en De Leeuwenkoning zijn ook geweldig, hm eigenlijk zijn ALLE disneyfilms geweldig! kan verder niet echt kiezen alleen Ariel blijft mn nummer 1 |
Junglebook & Peter Pan, zeker weten
|
Aladdin
De geest blijft gewoon geniaal... |
Citaat:
|
The Little Mermaid
en is shrek van disney? |
duidelijk de lionking. die film is echt geweldig, met wel vlak daarachter aladin en de kleine zeemeermin. disney is echt cool gewoon :D :D :D :D
|
Monster inc
|
Tarzan vind ik ontzettend mooi gemaakt met mooie muziek. Vroeger was ik fan van the Lion King. Hercules vond ik ook geweldig, maar die heb ik onderhand wat te vaak gezien (ken hele scenes uit mijn hoofd) en daar heb ik nu wel zo'n beetje genoeg van.
|
Citaat:
|
alle films van disney heersen maar de kleine zeemeermin staat toch wel op nr. 1 :)
|
Dondal duck de serie :cool: Die rulez gewoon de pan uit :)
|
Lion King vind ik wel het beste :)
Jungle Boek vind ik de grappigste :D Alice in Wonderland vind ik ook wel iets hebben :o |
Leeuwenkoning..
ik kan hem nu niet meer zien, veel te zielig :) |
The Emperors New Groove
"Uhoh" "Uhoh..as in, were heading towards a giant waterfall" "Yep" "With sharp rocks on the bottom?" "Most likely" "bring it on :|" :D |
en trouwens, lilo en stitch is ook heel leuk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
KLeine zeemeermin wilde ik zelf altijd zijn, maar de jurk van Belle vond ik ook prachtig :D Frank en Frey van ik zielig maar wel lief, de Emperor's new groove is gigantisch humoristisch net als Lilo & Stitch.. Mjah.. kweenie, Disney is gewoon geniaal :D |
Peter Pan
|
Aladdin blijft top :D (y) Helaas zijn we em kwijtgeraakt, ik hoop dan ook vurig op een rerelease op DVD..
daarna komen in willekeurige volgorde the Emperors new groove, Lilo & Stitch en Herc. :) |
lion king
kleine zeemeermin |
The Lion King
|
Tarzan en The Lion King
|
De kleine zeemeermin is echt de beste ooit, maar Mulan en Keizer Kuzco zijn ook heel leuk
|
Citaat:
dat engeltje en duiveltje zijn ook :cool: en natuurlijk die kindjes(naha, jaha, naha, jaha, naha :D:D) |
The lion King
Monsters inc. |
the lion King
Doornroosje |
Robin Hood!
|
ik twijfel tussen Robin Hood, Sneeuwwitje en de zeven dwergen, Assepoester, Belle en het beest en de Lion King.... ik kan duz duidelijk ook niet kiezen...! :o
|
Monsters inc en Toy story en lion king
|
belle en het beest.. en dan alleen al omdat dat mijn eerste bioscoop ervaring was :)
qua filmmuziek vind ik tarzan en the lion king het beste |
Citaat:
maar dan met witte 8ergrond |
Lion King & Aladdin
|
Dombo en de kleine zeemeermin
|
Babe en de kleine zeemeermin
|
"The Lion King", "Beauty And The Beast" en "Bambi." (y)
:) Ripper |
Citaat:
Ripper |
ow :( , maar hij is wel heel erg leuk
|
Lion King, absoluut! Met als een goede tweede de klokkenluider.. /^.\\ die blijven mooi.
|
Citaat:
|
de kleine zeemeermin is echt de meest geniale film ooit gemaakt en dat ik stiekem verliefd ben op prins erik heeft daar niets mee te maken
|
Citaat:
|
Tarzan & Dombo
|
Citaat:
Ik twijfel, ik denk eerder TM DreamWorks :confused: :) |
Ontopic, ik ben dol op disney films...Ik kan niet zeggen welke ik de leukste/mooiste/beste vind.
Maar enkele van mijn favorieten zijn: Peter Pan Bambi De kleine zeemeermin Belle en het Beest Winny the pooh Lady en de vagebond Sneeuwwitje, Doornroosje en Assepoester met momenten Merlijn de tovenaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |