![]() |
Skateboarden
Wie kan er hier goed boarden?? noem us tricks die je kent, en hoelang je erover hebt gedaan, welke je nu aant leren bent etc.
ik oefen zelf nu de rock&roll en de varial heelflip.. greetzz |
Ik kan er niets van! Ik heb wel eens op een board gestaan, en dan misschien eventueel nog vooruit gaan, maar dat is ook alles. Ik vind het wel geweldig omdat op Eurosport ofzo te zien, maar ik zal zelf nooit zoiets kunnen. Ligt mijn intresse ook niet.
|
he jo ik kan kickflip heb ik 3 dagen over gedaan pop shove it bs en fs :D ik kan indroppen axle stal en fakie op de funbox en fackie ollie dan
|
ik plank nu een klein jaartje maar ik heb de fout gemaakt om nooit te oefenen op olies en kickflips waar door ik bijna alleen maar park tricks zoals stil stal axel stal rock en roll op quarter pipe en zo kan en zo kan en slide op laage rails
|
uhm ik kan ollie, fakie-ollie, 180 ollie, kickflip en heelflip soms, nollie shove it, bs pop shovit, rock n roll, en in droppen en droppen vanaf dingen
doe t nou ongeveer 4 en een halve maand |
omg...ik moet echt beter gaan worden (n) :o
|
Ik board nu 3 maanden en kan ollie, kickflip, varial kickflip en maniual....
Nog niet echt veel, maar ik rij heel erg goofy en ben niet echt een skater, veel succes!! xxxxxx |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |