![]() |
Het blijft pijn doen
Een tijdje geleden waren mijn vriend en ik er allebei klaar voor. We hadden het allebei nog nooit eerder gedaan en waren best benieuwd
Maar toen het grote moment daar was, ging ik bijna dood van de pijn. Ik weet dat de eerste keer pijn doet, maar zoveel pijn had ik nou ook weer niet verwacht.. Mijn vriend ging wel een tijdje door, ik dacht dat de pijn dan wel zou verdwijnen. Maar het verdween niet. Hoe langer het duurde, hoe zeerder het deed. We hebben het daarna nog een paar keer geprobeerd, maar het bleef zeer doen. Nu proberen we het niet meer, omdat ik al verkramp bij de gedachten. Weet iemand waarom het zo'n pijn blijft doen. Of moet ik de eerste keer de hele tijd pijn lijden zodat de volgende keer geen pijn meer doet? |
ik heb ook heel veel pijn gehad de eerste keer , ong 2/3 keer daarna werd het veel minder je moet gewoon ffies doorzetten en je vriend moet heel rustig aan doen, wat ook goed helpt is durex topsafe met glijmiddel, dan glijd heel veel geleidelijker.
iig heel veel suc en blijven volhouden het wordt echt minder, ik beloof het my baby |
|
Is inderdaad al -tig keer behandeld hier. Pijn kan nog een tijdje doorzetten, ook na de eerste keer. Twee dingen zijn zeer belangrijk: 1. ben je vochtig genoeg en 2. ben je genoeg 'opgerekt' (hier bestaan oefeningen voor)
|
Mijn 1e keer was mega pijnlijk, en de 8 maanden daarna nog steeds. Werd ook nie minder. Dus het ligt nie alleen aan hoe opgerekt en nat je bent, maar ook aan grote van je vriendjuh. Als je wil kan je proberen dat jij boven op gaatz eg maar, dan heb je het zelf in de hand, en kan je zover doorgaan als je wil zeg maar.
|
ik denk hier ff over na:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |