![]() |
Verliefd, hij/ zij is ook op mij. Advies gevraagd.
Wat moet ik doen? Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas en hij is volgens mij. Ik wil wel verkering met hem, maar weet niet hoe ik dat voor mekaar krijg.
Heeft er iemand goede tips??? Alvast bedankt... |
k zou eens eerst gewoon verkering vragen...
wel alleen weetje, niet met een hoop mensen erbij en zelf vragen ook al ben je verlegen of wat dan ook niet zo'n punt van maken want die gast is ook op jou so, suc7 |
Citaat:
|
Ik denk dat het het beste is als je eerst probeerd om oogcontact te krijgen. Als dat goed lukt krijg je waarschijnlijk ook meer contact met hem en wordt 't wel wat makkerlijker.
|
Vraag hem mee uit, pfff
|
Kheb net vanavond een heel verhaal neergekalkt in deze thread, http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=199235
kijk ff op mijn naam en lees het even. Ik denk dat het wel handig is :). Suc6! |
Citaat:
|
Op een schoolfeest (of klasseavond of ander feestje ofzo) een beetje met elkaar flirten wil wel helpen. Men zegt dat het dan allemaal 'vanzelf wel komt'. Tja, ik wacht nog steeds af.
|
Citaat:
maar euhm, gewoon vragen of welke film hij leuk vind en die vind jij dan ook heel koel, en dan tussen haakjes aan hem vragen offiej meegaat:)...naar de bios dan:o... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |