![]() |
[betaalde hosting] weet iemand een bedrijf met goede service en kwaliteit??
geld maakt geen enkel verschil uit
als ie maar betrouwbaar, goede service en veel kwaliteit levert |
http://www.kcthosting.nl/ ik heb daar www.musicalhangover.com geregistreerd, 50 mb webspace en een hele boel data traffic en niet duur
|
|
|
Citaat:
en verder een bedrijf heeft daar 3 domeinnen + serverplaats geregged en wat is dat klote daar, service is goed.. maar zoveel functies zijn uitgeschakeld etc |
Citaat:
alleen zie ik Chimera bovenstaande URL vaak posten, dus ik dacht het zal vast wel goed zijn... Laten we maar de reactie van chimera afwachten ;) |
Networxolutions wás goed en goedkoop.
Sinds het samen is gegaan met zo'n andere service, heet het qweb en het is inderdaad pokke vind ik. mijn domein (bloebz.com) heb ik al opgezegd, het is duurder geworden en de service minder snel (ik moest laatst 2 dagen wachten op mail!) |
Waarom betaald als Endoria bestaat ? :)
|
Citaat:
omdat daar geen commerciele website sop mogen omdat er geen pr0n of illegale crap op mag :) |
Citaat:
ennu, endoria is op een beste host, alleen heeft niet iedereen 'het'.. ; p |
Citaat:
|
Citaat:
op de frontpage staat: E-mail betreffende de opening van aanvragen worden NIET beantwoord. |
Citaat:
"Automatische aanvraagstop - aanvragen gaat weer door, zodra de huidige wachtrij is verwerkt. Niet mailen hierover, het heeft geen zin :p." Hij is net weer ff dicht, maar ik heb eergister nog een application verstuurd :). Dus hij's echt weer open ;) |
Citaat:
Bovendien kun je dan altijd gewoon een mailtje sturen, en dan verhelpen ze het probleem. |
Citaat:
Maar er zijn een aantal dingen uitgschakels als phpinfo() en nog wat dingen van de mail() functie en nog wat :/ en je kunt precies zien welke sites er gehost worden op de serv, want die staan er gewoon http://mirrors.**********.nl/w3b.nl |
Ik zit zelf bij www.myacen.com
|
Citaat:
ik gebruik geen endoria omdat gratis services altijd langzaam worden en het mijn opdr8gever niet boeit ofdat hij er geld voor kwijt is |
Citaat:
Citaat:
Ze zijn snel, degelijk, weinig downtime, en bieden goede ondersteuning. Jammer dat ze niet meer zo goedkoop zijn, maar mijn 2 sites blijven daar gewoon draaien. |
Ik zit ook bij w3b, 'door' Chimera. Ik vindt het nu eindelijk na 6 maanden toch wel een goede host, behalve dat bandwidth limiet, ik ken echt geen bedrijf dat dat nog heeft.
|
Citaat:
nou, er zijn zo'n 9/10 die dat hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |