![]() |
frontpage... vraagje over indeling van een website
met dit programma dus...
ik ben de nederlandse versie van windows 2000 (d8 ik, of 98) van frontpage. nu ben ik dus bezig met het maken van een website. maar ik wil het volgende: dat je meerdere schermen hebt geopend op 1 beeld. bijv. aan de linkerkant een scherm met het menu en dan rechts daarvan de verschillende onderwerpen van het menu. dus als je dan in het menu iets opend, dat het dan rechts in beeld komt, zodra dat het menu verspringd. dit kan, dat weet ik, maar ik weet dus niet hoe!! wie weet het? ow en ps: er bestaat een site waar je plaatjes op kan zetten zodat je ze kan linken naar bijvoorbeeld dit forum. zo'n site waar dat heel makkelijk op gaat en speciaal daarvoor is (voor het linken). ik heb het geweten maar ben het dus kwijt. |
|
Citaat:
but thanx anyway, als het met frontpage niet lukt, kan ik hiermee aan de slag :) |
Citaat:
hier kan je BTW je foto's uploaden: http://www.theforumisdown.com/upload/upload.php |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze maakt een website, geen foto's :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
*RainBow* je kan je plaatjes ook uploaden bij:
Geocities Freeservers en hier nog een hele zooi andere gratis hosting servers: http://www.gratiz.nl/homepage.html |
|
Vul gewoon je code in om frames te maken in het html-deel en het verspringt dan vanzelf zodat je de 2 (of meer) frames kan maken zoals een gewone pagina.
|
Citaat:
@Rainbow: Ga je een klein beetje verdiepen in html, je hoeft het niet te kunnen, alleen een beetje bestandsnamen van achtergrondbestanden en getallen van breedtes (pixels) aan kunnen passen. Als je dat een beetje kunt kun je codes aan gaan passen (paar getallen, bestandsnamen dus), en invoeren in frontpage, en dan kun je weer verder :) Op www.handleidinghtml.nl staat heel html mooi uitgelegd, en veel voorbeelden die je kunt kopieren en bewerken |
snif... mag ik dan nog 1 vraag stellen voordat ik me ga verdiepen??
ik heb dus frames... hoe koppel ik ze? zodat die rechtse dus verspringt als ik op een onderwerp klik in het menu. maar alleen dat rechtse dus? uhm snapt iemand dat? |
Citaat:
Zo maak je dan een link in je menu: (ik neem aan dat je je menu in de linker frame zet?) <a href="home.html" base target="rechts">Home</a> Snap je het nog een beetje? :confused: :) |
begin misschien eerst met frontpage van uw pc te vegen en te vervangen door iets deftigs :)
dreamweaver van macromedia is top :) www.macromedia.com |
Citaat:
ik vond frontpage zelf nog de beste die ik tot nu toe gezien heb (ik heb er al aardig wat versleten :) :D ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |