![]() |
Jah, hey als jullie volk tere zieltjes of eerder lege hoofdjes hebben dan is dit
verdomme niet geschikt voor jullie, man!
Ik bedoel, he, ik heb ook mijn frustraties en die moet ik uiten, ja? Dus, wat doe ik, tijdens het scriptieschrijven, komt r af en toe ook een gedicht aan te pas, weet je wel? Ja? He Ok, hier komen ze SLIK MIJN ZAAD IK POEP OP JE HOOFD EN JE VINDT HET NIET ERG WANT JE BENT VERLEGEN IK NIET, DUS IK MISBRUIK JE Over mijn vorige relatie, die helaas uit is gegaan, he, ja, jammer. JUST JOHAN IK BEN NIET JUST JOHAN JOHAN, STAAT DAAR DAAR, IN DE HOEK ZICHZELF TE RUKKEN Ik had het idee dat Johan problemen met me had. Is niet erg, Is niet erg, he kan gebeuren man. Maar wel een gedicht, jah? |
Mooi. Vooral hoe je de strofes hanteert. Typerend voor onze "art-choq".
|
Citaat:
Damn... los je frustraties op een andere manier op... |
Citaat:
Maar poetisch is het wel ok, ja? |
voor oprichter: ben je gay?
|
Citaat:
Conventie, een soort herinnering, is de grootste belemmering voor het genieten en interpreteren van kunst. |
Citaat:
Dat mis ik. Het is een leuk DickBrunarijmpje.. meer niet. Jammer van je, J.D., gedichten (n). Overigens ook jammer van je gedrag de andere dag toen je tegen die homofiele jongen tekeerging (n) |
die dichterlijke vrijheid van je heeft op zich wel wat, maar waarom je het zo op de man speelt en mij daarvoor hebt uitgekozen is me effe een raadsel. je schaarse posts doen niet alleen denken aan een jiskefet-obsessie maar ook aan een alter-ego en ik heb geen idee van wie maar er is vast wel een forumbaas die daar wat duidelijkheid over kan verschaffen.
|
Citaat:
Hoe kan zo'n zak zo'n spuitende expressieviteit vertonen? |
misschien is het een van die gefrustreerde arme jongens die een crush op me had en erachter kwam dat ik hetero ben? :D sorry knul.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefrustreerd JD?
|
HAHAHAHAHA get a life!!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |