![]() |
vriendschap waar je voor wilt sterven
Ik dans over de bergen,
ik hoor wat klokgelui ik weet dat zij voor altijd mij zullen herbergen gewoon omdat ik lastig ben, maar soms ook wel eens lief omdat ik helpen kan met dingen die zij niet kunnen zien later als ik groot en wijs ben los ik alle pijnen op en als ik dan helemaal gek ben los ik misschien zelf wel op. Ik vlieg over meren, rivieren, de zee En ik neem hen geestelijk mee De ballast van hun zorgen dragen Laat me slechts de keuze door te gaan Ik vlieg naar de brandende zon Ze ziet eruit als de maan. Ik zou voor jullie willen sterven Voor jullie laat ik mijn geluk bederven Voor jullie ligt mijn leven in scherven Voor jullie zou ik willen sterven. Ik hoop dat je dat waardeert. |
|
Ik vind hem wel mooi....
Maar dat komt omdat ik mezelf erin herken.. http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Ik heb 3 mensen om me heen waar ik inderdaad voor zou sterven en 1 dier. Ik hou misschien nog wel meer van hen dan van mezelf. Zonder hen zou ik niet kunnen leven dus wat er ok gebeurt, ik ga er toch aan, laat ik dan maar in hun plaats gaan. Maar dat zijn er maar 3, en 1 diertje, maar ja, dat vind ik er al meer dan genoeg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |