![]() |
oordopjes
Nu ik toch bezig ben met openen van topics over harde concerten:
Waar kan ik goede oordopjes halen? Ik wil niet van die hele dure, maar gewoon dopjes die goed passen, waarbij je je vrienden nog kunt verstaan en waarbij het geluid alleen wat wordt gedempt (of de schadelijke frequenties worden gefilterd). Het geluid moet natuurlijk zo min mogelijk vervormen, want ik ga niet naar "true black metal" bands met het motto: hoe slechter de sound hoe beter" :D |
geen id, heb er nooit last van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah ik hoor ook de wat hogere frequenties beter dan veel mensen, maar goed, mischien heb ik al wat wegetimmerd tijdens het drummen :)
|
Citaat:
|
uhmmm, bij een bouwmarkt....
khad zelf dingen van 40 gulden (ja, guldens nog) die waren helemaal prima, die haalde ik bij een muziekwinkel (feedback).....kben ze alleen kwijtgeraakt..... |
Ik wil die ook :). Want ik wil mijn oren ook niet compleet verploten en ik ga ook soms naar een disco en dan is dat ook fijn.
Een leraar van me heeft die dingen ook. Hij had hele dure, van die gegoten maar hij vond het niks, kon zichzelf niet meer horen bij gitaar spelen. Maar dat is verder bijzaak. |
Voor goedkope oordopjes kan je bij de apotheek terecht. :)
|
tja anders moet je die duuren dingen halen ...ik ben blij dat ik die dingen heb .. alleen bij ozzfest was ik ze vergeten en daar was ik niet blij meer , american head charge hadden het geluid echt veeel te hard staan
|
Citaat:
ik moet ook nodig goede oordopjes hebben, maar khad gehoord dat op maat maken dus ontzettend duur is... en geen idee waar ik dat dan zou moeten laten doen. |
hmm in de slagwerkkrant stond er een keer iets over in......ben nu helaas te lam om het te zoeken
was best uitgebreid artikel, waar/hoe/doe-het-zelf etc |
het merk dingen wat ik had is alpine.....kheb de schoonmaakvloeistof nog wel...waren een soort paddestoel vormige dingetjes, waren van een heel dun, buigzaan kunstof enz etten zich naar de vorm van je oor de de warm.....te zetten dus niet, maar vormen zich...en ze voldeden aan dat frequentie verhaal
|
Citaat:
|
In ieder geval bij de feedback (vestigingen in rotterdam, utrecht en apeldoorn) maar ik neem aan ook wel bij andere zaken die muziekinstrumenten verkopen...
beter lezen, khad ut al gezegd :p |
moest gisteren bij gebrek aan oordopjes het maar met wc papier zien te doen :(
|
Citaat:
|
Op LL had je goeie die ook nog eens goedkoop waren . . . anders moet je eens bij een doe het zelf winkel kijken of bij een beetje muziekinstrumenten winkel . . . lijkt mij dat ze het daar wel hebben
|
ze hebben die dingen gewoon bij de drogist.
onder de naam "herrie stoppers" :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |